Mých šest nejoblíbenějších filmových a literárních postav

7. 02. 2013 22:22:22
Přemýšlela jsem o tom, zda se také zapojím, jelikož je těžké dle mého názoru vybrat pár těch postav a co když zapomenu na některou, kterou mám velmi ráda, ale prostě jsem si právě v této chvíli nevzpomněla? No, můžu tedy uvést šest těch, které si vybavím nyní v tomto okamžiku...

Falko

První filmovou postavou, která se mi vybavila a kterou mám velice ráda, je šťastný drak z filmu Nekonečný příběh nazývaný Falko. Film jsem nedávno viděla a možná proto se mi také hned tato postava vybavila :) Falka mám ráda z toho důvodu, že dává hlavnímu hrdinovi naději, že může vše zlé v dobré obrátit. Nebýt Falka, tak by Bastien (nebo Atrej) nemohl zachránit Svět fantazie... Tato postava přinesla Bastienovi štěstí a sílu bojovat.


John Coffey

Další nezapomenutelnou postavou je pro mě postava Johna Coffeyho ztvárněného skvělým hercem Michaelem Clarkem Duncanem a to v jednom z mém nejoblíbenějších filmů Zelená míle... Vězeň, který dostal trest smrti za vraždy, které nespáchal. Člověk s velkým srdcem.... Dal všem to, co si zasloužili...


Johanka z Arku

Tuto postavu snad nemusím blíže specifikovat. Ovšem alespoň napíšu, jaké její ztvárnění se mi líbilo nejvíce a je to právě v podání herečky jménem LeeLee Sobieski a film Johanka z Arku z roku 1999.


Mimozemšťan z planety K-PAX

Kdo zná film Svět podle Prota, tak jistě ví. Mimozemšťan ve ztvárnění herce jménem Kevin Spacey, který se ocitne v psychiatrické léčebně. Ovšem kdo by mu tam věřil, že není z naší planety? Jedině ti blázni a koho si vybere, aby se s ním vrátil zpět na jeho rodnou planetu? :)


Sirotek Eva

Na gymnáziu jsem četla knihu Kříž u potoka od Karolíny Světlé. Tuším jsem také musela napsat rozbor této knihy a tehdy mě zaujala postava Evy, která svou láskou a odhodlaností i přes všechno utrpení, které musela snášet, zrušila kletbu rodiny Potockých - kletbu rodiny svého manžela.


Otrok Taita

Postavu Taity znám jak z filmu Tajemství řeky Bohů, tak také z knihy Řeka bohů, podle které byl tento film natočen. Ve filmu tuto roli skvěle ztvárnil herec Art Malik pákistánského původu. Otrok Taita byl oddaný své paní Lostris, byl jedním z nejlepších lékařů, architektů, malířů, astrologů, vojenských taktiků apod. v celém Egyptě. Byl všestranně nadaný. Taita by klidně obětoval život pro životy jiných. Miloval svou paní Lostris a pro ni by udělal všechno. Taita se staral jako lékař o všechny a nedělal mezi lidmi rozdíly. Staral se o otroka se stejnou péčí jako o faraona. Mám tuto postavu velice ráda.


Tak jsem vám představila několik z mých nejoblíbenějších literárních a filmových postav a z toho lze také usoudit, jaké postavy mám prostě ráda :)

Přeji všem krásné ráno, poledne či večer. Záleží na tom, kdy si článek přečtete!! ;)

Autor: Lucie Mráziková | čtvrtek 7.2.2013 22:22 | karma článku: 12.36 | přečteno: 1042x

Další články blogera

Lucie Mráziková

Ten čas tak letí

Už zase oběhla naše modrá planeta svou dráhu kolem Slunce a tak už je zase za námi jeden pozemský rok, jak tomu říkáme...

31.12.2021 v 19:18 | Karma článku: 5.92 | Přečteno: 160 | Diskuse

Lucie Mráziková

Lidé prý začínají být agresivní...

Kdyby to nerozdělovalo společnost, nejspíš to nechám být... Jenže ono rozděluje a to mě mrzí, hodně mě to mrzí...

18.12.2021 v 5:55 | Karma článku: 28.51 | Přečteno: 797 | Diskuse

Lucie Mráziková

Veřejná debata odborníků živě!

Čeho se vláda bojí? Proč je vše tak jednostranné? Proč někteří mají v médiích prostor a jiní ne? Fakt vám to nepřijde divné?

3.12.2021 v 14:37 | Karma článku: 15.06 | Přečteno: 279 | Diskuse

Lucie Mráziková

Covid-19/Ne-Covid-19... Jakou roli hraje životní styl?

Kdo si přečetl můj předchozí článek, můj názor na situaci, která tady nastala, zná... Viním vládu z toho, co se tady děje.

30.11.2021 v 9:14 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 632 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Rudolf Pekař

Bacha na sváteční cyklisty

Začátek jara přináší nejen kvetoucí přírodu, ale také návrat cyklistů na silnice. Bohužel, spolu s nimi se objevují i tzv. sváteční cyklisté, kteří se chovají neopatrně a nezodpovědně.

28.3.2024 v 12:17 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 48 | Diskuse

Tomáš Vodvářka

Velký pátek jako příležitost

Už několik let je v "portfoliu" státních svátků i Velký pátek, který by mohl být vhodnou příležitostí k uvědomění si tzv. evropských hodnot, s nimiž se poslední léta mediálně žongluje.

28.3.2024 v 9:34 | Karma článku: 10.35 | Přečteno: 138 | Diskuse

Filip Vracovský

Jak to vypadá Mordor ( Rusko ) už nám klepe na dveře ?

Krátká předsváteční úvaha ... Taky vás některé uklidňující zprávy spíš rozruší ? Račte vstoupit .....

28.3.2024 v 9:00 | Karma článku: 9.83 | Přečteno: 278 |

Michael Laitman

Odhalení tajemství Knihy života

Jeden mudrc kdysi řekl: „Člověk musí získat jak vědomosti, tak moudrost.“ Na otázku, jaký je mezi nimi rozdíl, odpověděl: „Vědomosti se získávají čtením knih, moudrost se získává čtením knihy, kterou jsi ty sám.“

28.3.2024 v 4:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 31 | Diskuse

Tadeáš Firla

KSČM a Jan Ámos Komenský

Myslím, že politické, nebo náboženské symboly mají veliký význam a pro některé lidí hodně znamenají. Dnes jsem si všiml dvou. Vedle sebe ve skříňce - logo KSČM a portrét Jana Ámose Komenského. Je to změna mysli, nebo pouhá fraška?

28.3.2024 v 1:25 | Karma článku: 9.10 | Přečteno: 150 | Diskuse
Počet článků 46 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1505

Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...