Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kam se poděl ráj?

Je zase 23.00… Proč se v poslední době rozhodnu něco napsat právě v tuto dobu? Zase… Jsem asi mimo, už se mi zavírají oči...

Ležím v posteli, snažím se nevnímat, že svět je plný bláznů (možná takových, jako jsem já)…

Co znamená být bláznem v tomto světe? Víte to? Já ne… Jen se toulám, létám kolem (ano, možná na koštěti, Bůh ví), dívám se na svět z výšky a vidím tu zkázu, tu bídu, ten boj o život. Nebo možná nevidím, je tma... O čem to tady vlastně všichni píšeme? O co se vlastně zajímáme? Společnost, kultura, zdraví, politika, ekonomika, sport – jaký to má vlastně smysl? Píšeme články, diskutujeme, s někým souhlasíme, s někým ne… Život stejně plyne dál… Myslíme si, že svými slovy něco změníme? Nejspíš ne, je to asi jen naivní představa v našich hlavách… Ale nechci mluvit za ostatní… Někteří ani vlastně nic měnit nechtějí. Proč taky? Nevidí důvod ke změně… Píšeme a čteme články, hodnotíme je, doufáme, že si ty naše někdo přečte, napíše komentář, co si myslí o článku, co si myslí o našem názoru a snažíme se přesvědčit sami sebe, že přece jen ten náš názor musí sdílet i někdo jiný... Že v tom vlastně nejsme sami...

Když vyjdu ven, lidé chodí v černých, šedých a tmavých barvách (chtělo by to zpestření, oživení)… Je mi z toho smutno… Kde je ráj, kam jen se poděl? Ach ano, to jablko, já zapomněla…

No, raději už jdu spát… Dobrou noc!

Autor: Lucie Mráziková | čtvrtek 14.3.2013 23:20 | karma článku: 5,96 | přečteno: 333x
  • Další články autora

Lucie Mráziková

Ten čas tak letí

Už zase oběhla naše modrá planeta svou dráhu kolem Slunce a tak už je zase za námi jeden pozemský rok, jak tomu říkáme...

31.12.2021 v 19:18 | Karma: 5,92 | Přečteno: 160x | Diskuse| Společnost

Lucie Mráziková

Lidé prý začínají být agresivní...

Kdyby to nerozdělovalo společnost, nejspíš to nechám být... Jenže ono rozděluje a to mě mrzí, hodně mě to mrzí...

18.12.2021 v 5:55 | Karma: 28,51 | Přečteno: 797x | Diskuse| Občanské aktivity

Lucie Mráziková

Veřejná debata odborníků živě!

Čeho se vláda bojí? Proč je vše tak jednostranné? Proč někteří mají v médiích prostor a jiní ne? Fakt vám to nepřijde divné?

3.12.2021 v 14:37 | Karma: 15,06 | Přečteno: 279x | Diskuse| Občanské aktivity

Lucie Mráziková

Covid-19/Ne-Covid-19... Jakou roli hraje životní styl?

Kdo si přečetl můj předchozí článek, můj názor na situaci, která tady nastala, zná... Viním vládu z toho, co se tady děje.

30.11.2021 v 9:14 | Karma: 17,84 | Přečteno: 632x | Diskuse| Občanské aktivity

Lucie Mráziková

Svoboda? Jen pro vyvolené...

Taky vám vadí, když jste tlačeni do něčeho, co nechcete a nevidíte v tom smysl? Taky vám vadí, když vám někdo lže a manipuluje s vámi a vlastně vám říká, že to s vámi myslí dobře? Mně to tedy vadí a hodně!

18.11.2021 v 10:37 | Karma: 41,00 | Přečteno: 2327x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah tělo ubodaného muže hodil do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy