Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blondyna :-)

cit.: "Abych Vám pravdu řekla, tak z těch článků a názorů našich obyvatel na knížete či pana Zemana jsem mnohdy tak zmatená, že dohledat pravdu dá zatraceně zabrat a mnohdy člověk ani nemá šanci".

A proto to v zmatku hodi Okamůře :-P

0 0
možnosti
Foto

Máte něco proti blondýnám, pane Studničko? :-)

0 0
možnosti

M84i84c12h59a88l 16R28y21b63a

21. 1. 2013 23:47

Protože si nevážíte sebe jako občana a hodláte svůj hlas zase hodit do kanálu?

0 2
možnosti
Foto

Já si sebe jako občana vážím a stejnětak si vážím i ostatních jako občanů, proto budu bojovat za jejich štěstí. Za své bojovat nemusím ;-)V

0 0
možnosti
Foto

Nemyslím si, že nejvhodnější je nevolit. Každý na to má samozřejmě právo, ale po pravdě - je mi to skutečně úplně jedno, nemám sebemenší zájem? Není tam ten "můj" kandidát, tak na to kašlu? Pak ale ztrácím zároveň právo pochvaly či kritiky - stávám se anonymním. A to já osobně nechci. Takový je můj názor. 

Přeji hezký večer :-)

0 0
možnosti

Ta fascinace Okamurou je stejně zajímavý úkaz. Jako kdyby to byl nějaký mučedník a ikona těchto voleb.

0 0
možnosti
Foto

A myslíte, že není, pane Karle? :-)

0 0
možnosti

O50s43k49a78r 32R63a93z33á67k

20. 1. 2013 14:57

Ve vašem článku souhlasím s jedinou věcí, a totiž, že jste velice zmatená. ;-)

1 1
možnosti
Foto

No jo, to záleží na úhlu pohledu ;-)

0 1
možnosti

Jako navod pro volice Zemana by to slo;-D

1 1
možnosti
Foto

Ach jo, teď jste to prozradila ;-D

0 1
možnosti

Dobrý den. Vítám vás v naší čajovně. Dáte si čas zelený, nebo černý? ............. Já jsem si sem přišla dát pivo, protože čaj mi nechutná.

7 0
možnosti
Foto

Většinou piju ovocný a když nemají, tak si dám i ten zelený a takové maté, hmm :-) Pivo moc nepiju ;-D Ale zajímavé přirovnání, pane Kamile, to se musí nechat ;-) Dávám Vám plus...

0 1
možnosti

Milá dámo, špatný návod!

Vhazovat neplatný hlas, není volba, ale nesmysl.

Taky jsem naštvaný, že Tomio Okamuru vyřadili, aniž zkontrolovali všechny jeho archy, ale ministerstvo vnitra řídí ministr této vlády, tedy kolega kandidáta Schwarzenberga a o státní mašinérii nemá cenu mluvit.

Národ rozhodl bez Tomia Okamury a nezbývá, než si vybrat.

Volím Miloše Zemana, protože nemá s touto špatnou vládou nic společného a to přesto, že to není ideální kandidát!!![>-]!!

1 0
možnosti
Foto

Tak jej volte :-) Podle mého názoru už je stejně výherce jasný, takže proč se snažit...

1 1
možnosti

HM, Lucko, já tam byl. Tak nějak tomu fandím, ale svému synovi a klukům z družiny jsem řekl, Tak kluci, tady koukejte jak se revoluce nedělá.

0 1
možnosti
Foto

Každý na to máme nějaký názor, Jindřichu... Nemůžu posoudit, jaká tam byla situace a atmosféra, ovšem výsledek sněmu mě přesvědčil, že jdeme správnou cestou :-)

0 1
možnosti

Ať pan Okamura ukáže prvně v pozici senátora, co v něm je, pak ať to zkouší výš.

1 2
možnosti
Foto

Člověk v senátu asi nic moc nesvede, když tam jsou lidé, jací jsou, paní Veselá :-) A nehážu všechny do jednoho pytle. Ať si to každý přebere sám...

1 2
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy