Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Milí přátelé,

mnozí již víte, co se mi za poslední měsíc stalo a jelikož už nevím, co dál, tak toto je můj poslední výkřik do tmy.

V listopadu jsem si pomocí realitní kanceláře našla vysněný byt, jenže v té době jsem také byla v mánii (trpím bipolární afektivní poruchou - dřívější název pro mánio-depresi), takže když se mi něco nelíbilo, měla jsem přehnané reakce, v práci jsem nedržela hubu a krok a nepohodla jsem se s mým přímým nadřízeným. Ačkoli jsem jej s pláčem v očích žádala o trpělivost, že celou situaci řeším se svou psycholožkou a psychiatričkou, v den mého svátku jsem od něj dostala krásný dárek - dne 13.12.2012 jsem dostala na výběr - buď výpověd s paragrafem 52 z důvodu, že v pracovní době řeším příliš osobních záležitostí nebo dohodu, že pracovní poměr bude ukončen k 31.12.2012 s tím, že nemám nárok na roční prémie a ani na odstupné...

Přistoupila jsem na dohodu. Jenže v ten samý den banka tiskla mé smlouvy k hypotečnímu úvěru, jelikož podle smlouvy s realitní kanceláří jsme je měla mít podepsané do 14.12. Lidé z firmy, pro kterou jsem tři roky pracovala, zavolali do banky a řekli, že jsem ve výpovědní době... Co udělala banka? Pozastavila mou žádost o čerpání hypotečního úvěru a tak díky smlouvě, kterou jsem podepsala s realitní kanceláří, přijdu o 100.000 kč - mé jediné úspory (=záloha realitní kanceláři a zároveň provize) a dalších 100.000 Kč budu muset uhradit majitelce bytu za porušení smlouvy z mé strany...

A teď velká prosba, nevím, zda bude vyslyšena, ale za pokus nic nedám:

Pokud by se našlo 10 000 lidí, kteří by mi na mé číslo účtu, tedy: XX-XXXXXXXXXX/0100 poslali 200 Kč, získala bych tak potřebné 2.000.000 Kč pro koupi bytu. Peníze, které od vás žádám, nechci jako dárek, ale jako půjčku... Půjčku od vás, kteří mi věříte, že vám ty peníze vrátím do posledního halíře... Vážně už nevím, co jiného dělat... Takže toto je má poslední šance... Předem moc děkuji těm, co mi věříte a co mi pomůžete... Jednou vám to vrátím

3 0
možnosti
RK

Už chápete, proč vám nikdo nevěří?

3 0
možnosti
Foto

Lucko, jste fake nebo fakt z masa a kostí?;-D V jedné komedii o Novákových a Bartáčkových takhle vybírali pětikorunu...dokonce vybrali...ale nakonec nedopadli lépe.

Hypotéka je skvělý nástroj pro lidi s dobrými a stabilními příjmy a katova sekera visící nad těmi druhými. Má rada, oželte ztrátu 150 tis. a začněte tvrdě makat na svých příjmech nebo ideu hypo rovnou vzdejte....pokud ji nějakým zázrakem dostanete (moc tomu nevěřím), můžete přijít o mnohem víc...vím, o čem mluvím. Hypo je pro lidi s dostatečně vysokou finanční rezervou na zlé časy a dobrým pojištěním proti velkým pohromám, ne pro ty, co mají problém už na startu.;-)

4 0
možnosti
Foto

Přišla jsem o jen 100 tis. Kč, pane Vladimíre a problém na startu nebyl žádný... Zvrtlo se to až v průběhu mé žádosti. Já ten hypoteční úvěr měla schválen, víte? Ne, tak teď už to víte ;-)

0 1
možnosti
TS

wau - fakt jste si myslela, že lidi z kontaktlistu FB nesprávně označované za "přátele" jsou skutečně vaši přátelé? Ojedinělé interference s reálným světem v této otázce zanedbávám.

3 0
možnosti
Foto

1000 přátel * 200 Kč = 2 melouny;-D;-D;-D ta paní je bůh....

1 0
možnosti
MR

M89i93c77h48a87l 54R78y94b28a

21. 1. 2013 23:54

Jak souvisí přátelství s Facebookem?

Vy máte takové podivné myšlení...

1 0
možnosti
Foto

Nepochopil jste smysl článku, pane Rybo... Ale to nevadí, to se někdy stává, jsme jen lidé ;-)

0 1
možnosti
RK

A helemese.  " Lucie Mráziková

Krásné nedělní ráno, půjčku, o kterou zde žádám, bych všem chtěla vrátit v březnu, jelikož od ledna budu zaměstnaná a nejdříve v březnu bych mohla mít nárok na to získat hypoteční úvěr právě na 2.000.0000 kč - peníze, které zde vyberu a vrátím zpět svým majitelům..."

5 0
možnosti
PH

P32a66v37e87l 92H67e75k

21. 1. 2013 21:12

HM, výpověď podle §52, a jakej odstavec?

1 0
možnosti
Foto

Nevím, ale důvod uvedli, že řeším příliš mnoho osobních problémů v pracovní době...

0 1
možnosti
ZZ

Pointu článku chápu, jen mi přijde zvláštní, že Vám zaměstnavatel nabídne výpověď "úplně náhodou" právě v ten den, kdy Vám má banka peníze vyplatit a že do té banky taky hned ten den někdo volá...

1 0
možnosti
Foto

Nejste sama, komu to přišlo divné :-/ Mně to také pořád vrtá hlavou...

0 1
možnosti
RK

Teď si vzpomínám. Jak je to dlouho co jste nadávala na banky jak okrádají lidi. To vážně chcete od ní hypotéku?

1 0
možnosti
MK

To také již psala? A dala to přečíst své bance? 8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

Je mi líto, že diskutující nepochopili smysl článku. Ale to se někdy stává :-) Jsme jen lidé ;-)

0 1
možnosti
RK

Já ho pochopil. Satani vám nechtěli půjčit peníze na byt:-) Chtělo by to na ně přivolat nějaké to neštěstí. Třeba Okamuru.

4 0
možnosti
Foto

A co jste udělala s těmi 10 000? Vrátila jste je lidem, kteří Vám je půjčili?

2 0
možnosti
Foto

Ano, postupně ty peníze vracím lidem, kteří mi je půjčili, paní Vávrová :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy