Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

To je zajímavé. Já jsem taková staromilná osoba, které se moc líbí, když si lidé mezi sebou posílají klasické dopisy, někteří dokonce ve verších. Některým dokonce takové vzájemné dopisy vyšly i tiskem a jsou dodnes ozdobou literatury. Naopak mě vždy trochu iritovaly dnes tak moderní smskové konverzace typu: njn, 4u, 2u, dd a proložené občasným muck..

Ale když ty vaše verše (Petra a Lucie, ještěže už to má chudák Romain za sebou) čtu dále, nebo dokonce podruhé, abych jim snad lépe porozuměla, tak mi to njn muck zase tolik nevadí.

Je jasné, že každý není Neruda a Světlá, ale též je jasné, že každému to jasné není.

6 1
možnosti
Foto

Ono to bylo psáno v smskové formě... Každý jsme nějaký, Terezo. Každopádně Vám děkuji za Váš názor :-)

1 4
možnosti
RK

Zkuste si někdy zjistit, proč se dívčí deníčky opatřují zámečkem a majitelky si je schovávají do tajných skrýší.

2 1
možnosti
Foto

No, deníček tady zveřejňovat nebudu, nebojte ;-)

1 4
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy