Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P19e56t61r 60S18k87á51c38e22l

27. 1. 2013 19:54

Náš GŘ říkával: Kdo je připraven, není překvapen! Takže když vezmete, že 2,5 milionu v prvním kole rozhodlo, že i 6 milionů v kole druhém musí volit mezi kandidáty, které nevolili, je to jasné, Stále platí:¨

 "Zdrojem štěstí je pro mne svoboda a klid, neotřesitelnost,

soběstačnost a nenáruživost. Jak směšným cizincem je ve světě ten, kdo se diví

životu." > Marcus Aurelius.R^

1 0
možnosti
Foto

To je pravda... Kdo je připraven, není překvapen :) Mám se ještě co učit...

0 1
možnosti
MS

Vy jste čekala, že nakonec bude stejně zvolen Okamura? 8-o ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdyby jste četl můj článek a všiml si, že jsem upozornila na to, že vím, že můj volební lístek je neplatný, tak byste nepoložil takový absurdní dotaz ;-)

0 0
možnosti
PK

Musím říct, že lidé, kteří doufají ve změnu politického systému, mi trochu nahánějí hrůzu.

2 2
možnosti
RK

Mně ani ne. Doufat můžou v co chtějí. Horší jsou ti, kteří za tu změnu bojují. :-)

2 1
možnosti
Foto

Důležité není, že vyhrál Miloš Zeman. Mnohem důležitější je, že prohrál Karel Schwarzenberg. Děkuji všem, kteří nepodlehli totální mediální propagandě a nevolili jej. Sláva vítězům, čest poraženým. Halelujá !R^

6 6
možnosti
IH

Milá dámo či slečno, na Váš blog jsem dnes přišla náhodou, přečetla si toho víc a líbí se mi Vaše články.....:-)

3 4
možnosti
ŠF

Pěkný blog, dávám karmu. Já z výsledku voleb překvapen příliš nejsem, i když jist jsem si samozřejmě nebyl. Vycházelo to matematicky ihned po prvním kole. Předpokládal jsem, že Dienstbierovi voliči budou volit Miloše Zemana, zatímco ti ostatní budou tak půl na půl. Za druhé, existuje celá řada otázek (rovin, nebo protipólů, jak je libo), které pro Schwarzenberga nevychází příliš příznivě. Ať už je to otázka plnění či neplnění volebních slibů TOP 09, nebo pohled na to, o čí majetek, zájem či blaho se Schwarzenberg v uplynulých letech zajímal, zda více o svůj, nebo zda o veřejný, zda byl ve spolčení s Drábkem ve věci oranžových vest pro nevolníky na úplném sociálním dně, nebo S-karet. Podobně zvyšování daní, které ve volebním programu TOP 09 nebylo. Myslím, že v zemi s tradičním sociálním cítěním KS nemohl mít příliš šancí, i když to během nestoudné mediální masáže vypadalo jinak. V neposlední řadě jsme od KS neslyšeli v kampani jediný pozitivní důvod, proč jej volit. Žádný slib ani program.

4 6
možnosti
RK

Nespletl jste si volby prezidentské s volbami do PS? Ostatně stejně jako Zeman? Jaký program může mít u nás prezident? 8-o  Copak on má možnost ho plnit? Jo to se to slibuje. Proti Kalouskovi, proti školnému na VŠ, zavádění majetkového přiznání.....  už Zemana vidím, jak to plníRv

3 3
možnosti
EB

Vážená dámo, pokud znáte ústavu, tak moc dobře víte, že vládu může svrhnout pouze parlament. Prezident vládu pouze jmenuje. Takže než příště napíšete takový blábol, přečtěte si příslušnou literaturu.

2 4
možnosti
ML

M45a27r17e27k 32L41i81b53a

26. 1. 2013 20:06

co to ma spolecneho s clankem ?

4 1
možnosti
PH

P15a79v35e29l 15H36o92r35á62k

26. 1. 2013 19:19

Pokud byste blog četl, tak byste věděl, že z něho nadšená není, jen volba knížete by byla ještě větší katastrofa.

7 4
možnosti
JC

Děkuji všem chytrým, kteří volili menší zlo.V!!

Také jsem v prvním kole nevolila ani jednoho kandidáta,ale ve druhém kole jsem volila MZ - tj.- menší zlo. Nechtěla jsem,aby náš hlavní představitel státu byl kníže. A také proč ? Nejsme knížectví, ale ČR s českým prezidentem !![>-]

Až žijou demokratické volby !!!!!!

11 10
možnosti
MR

M64i82c84h72a37l 39R22y63b84a

26. 1. 2013 19:21

To je argument jako hromR^

5 4
možnosti
MR

M56i73c10h42a31l 16R72y45b59a

26. 1. 2013 19:15

vy jste hotová záhada:-) pořád samý boj za lepší svět a pak se radujete z vítězství člověka, který vydatně napomáhal dostat republiku do dnešního srabu.

6 6
možnosti
ZM

Inu napomáhal, ale otázka je, kam by nám pomohl pan kníže. To není ale jen otázka, ale velká neznámá.

7 2
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy