Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá paní Lucie, Váš článek jsem si přečetla na dobrou noc, takže určitě bude dobrá. Svoje názory se dále říkejte, ať se to někomu líbí nebo ne. Vždyť i náš nový pan prezident to tak dělá, proto si ho taky vážíme. Dobrou noc!! :-)R^

1 1
možnosti
Foto

Děkuji moc, paní Jarmilo, také Vám přeji dobrou noc! :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem konfliktní asi odjakživa. Nebojím se říct svůj názor a jsem li o něm přesvědčená, stojím si za ním. A narážím zrovna tak. Neumím pochlebovat a ponižovat se kvůli nikomu. Napsala jste to přesně, ten vývoj.R^ karma

1 1
možnosti
Foto

Ano, člověk by měl být svůj, ale zároveň vnímat okolí. Nejen na úkor svého já, ale aby to nebylo na úkor jiných.

1 0
možnosti
Foto

Vnímám své okolí, pane Černý :-)

0 0
možnosti
JK

Pokud se to ve Vás zlomilo teprve loni v listopadu, tak prosím Vás ještě nejásejte a nepropadejte dojmu, že jste zvítězila. Celoživotní vzorce nelze přeprogramovat ze dne na den, trvá to celé roky. Počkejte za pár týdnů, jak na Vás ti kostlivci začnou útočit a tahat Vás zpátky. !!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, pane Jaroslave :)

0 0
možnosti
RK

Já vám tak nějak nevím. Zatím si tady jen stěžujete. Na politický systém, na banky, na přátele, na bývalého zaměstnavatele......   Ale když vás to baví:-)

1 0
možnosti
Foto

Vidím, že se Vám opět můj článek "líbí" a opět jste jej pochopil ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy