Diskuse

Zvuky tramvají

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Je fakt, že některé tramvaje mají ten zvuk oznamující, že se zavřou dveře, příšerný. A navíc je v poměrně vysokých frekvencích, které, jak jsem kdesi kdysi četla, starší lidé třeba ani nemusejí slyšet. Chtělo by to fakt změnu...

2 0
možnosti
PB

Zábavné postřehy :-)

Já pamatuji, že pražské tramvaje měly za totáče nad dveřmi hroznej elektrickej trhač uší, naštěstí se to zlepšilo a je to tišší zvuk, trošku zvonkovej.

Když máme hosty, vezmeme je na 30 timinutovou jízdu historickou tramvají centrem Prahy a ty lahodné zvonky při oznámení stanice a pak cinkání u dvěří, když se zavírají a samozřejmě i usměvavý průvodčí s knírkem a ve staré uniformě - to je nádhera.

2 1
možnosti
Foto

Tak to Vám docela závidím... :-) V Brně je to fakt hrůza, co se této problematiky týče a nechápu, proč to nikdo neřeší... Radši chodím v Brně pěšky... :-)

1 1
možnosti
PK

Karma. Tomu říkám téma :-)R^ (fakt jsem ji kliknul, ale vysvětlení pro vaše zvuky žádné nemám)

2 1
možnosti
Foto

Téma jako téma... Pořád se řeší jen politika, "selebrity", sport apod... Člověk snad může napsat o všem, co ho napadne, ne? Nenutím lidi, aby to četli... Ono je samozřejmě více zajímavější, která z těch našich rádoby celebrit s kým spí a kde a nebo koho právě podvádí... Ale jiná témata už se neřeší... Na to už jsem si pomalu zvykla... :-)

2 1
možnosti
MR

Já bych vám poradil, zajděte za tím člověkem, co ty zvuky vymýšlí, ať vymyslí něco libějšího.

3 0
možnosti
Foto

Hmm, děkuji za radu, pane Rybo, a přeji hezký večer. :-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy