Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J96a77n65a 53C79r88h79o65v18á

11. 3. 2013 15:04

Při čtení jsem se neubránila vzpomínkám, kdysi jsem totiž v call centru pracovala. Sice jen na MD 3 hodiny denně ale stačilo....je to dobrá škola života, když si zvyknete.

Pokud chcete pomáhat lidem zkuste si udělat třeba rekv. na pečovatelku, já jsem to udělala a jsem spokojená. Naštěstí bydlím kousek od hranic s Rakouskem, tak opečovávám jejich stařenky za 1800 Euro měsíčně, nikoli za pakatel, jako to mají kolegyně u nás;-( Přeji hodně štestí!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Crhová, jak za příspěvek, tak za radu... No vidíte, já taky bydlím kousek od hranic s Rakouskem a řekla bych, že s němčinou to také není u mě strašné... Jak jste se k této práci dostala a měla jste to přes agenturu? Každopádně děkuji a přeji hezký den! :-)

0 0
možnosti

J19a79n 33S42o96u33k62u38p

6. 3. 2013 12:32

Když tak čtu článek a diskuzi, tak Vám doporučím jít někam k pásu nebo do McDandyho ke kase, ať se trochu vrátíte nohama na pevnou zem.

0 2
možnosti
Foto

Díky za tip! U pásu jsem také kdysi dělala, ovšem brigádně... Také s tím máte zkušenosti? :-)

0 0
možnosti

Mam dotaz - prace obchodniho zastupce je na Zivnostensky list, nebo jste zamestnanec ??

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, tak to nevím. Každopádně se domnívám, že bych pracovala nejspíš jako zaměstnanec... Ale byla bych radši, jestli tady nějaký obchodní zástupce je, aby to potvrdil... Možná to záleží firma od firmy...

0 0
možnosti
Foto

J77a81n 33D61l48o51u29h57ý

5. 3. 2013 23:03

bral bych třicátá léta u nás.. případně šedesátá za louží..

nenechte se zlomit a mějte svou cenu.. držím palec ;-)

1 1
možnosti

Pokud ve výpovědní lhůtě nastoupíte na neschopenku, tak první tři dny placené nemáte. To samé so- ne. Ostatní dny ale ano. Pokud Vám ale skončí pracovní  poměr zaměstnavatel nic neplatí. Ono se to totiž jmenuje náhrada mzdy. Jo, jo  kde jsou ty doby, kdy 90% zaměstnanců po skončení pracovního poměru nastoupili průměrně na měsíc neschopnosti. Asi to stát přestalo bavit. A to se tedy vůbec nedivím.

2 0
možnosti
Foto

To vím, že první tři dny placené nejsou a také vím, že první tři týdny má hradit zaměstnavatel... No jo, je něco jiného, když ten člověk nastoupí na neschopenku jen tak kvůli skončení pracovního poměru a nebo z jiného důvodu - když mu to doporučí lékaři... To už je teď ale jedno... :-)

0 0
možnosti
Foto

Práce v callcentru je uplně k ničemu a zbytečná. I tak mám pochopení pro mladé lidi, že tam jdou to zkusit, protože být doma se jim nechce a poslouchat řeči, kdy už si práci najdou, že se flákají, také působí. Pozitivem je, že přibývá měst a vesnic, kde je zakázan podomní a pouliční prodej, tedy práce na podobný způsob.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Také jsem ráda, že tento podomní a pouliční prodej je na mnoha místech zakázán... Mně stačilo, když jsem hledala práci před třemi lety a přišla jsem do firmy (nevěděla jsem do poslední chvíle, o co se bude jednat), kde šlo právě o pouliční prodej sim karet a když mi to jeden z těch prodavačů vysvětloval a chodili jsme po Brně a on mi ukazoval, jak přesvědčuje lidi, tak se mi z něho udělalo docela zle a řekla jsem mu, že tuto práci bych dělat nemohla a sbohem... Prostě vnucování lidem věcí, které ti lidé nepotřebují a ještě jim to také mnohdy může způsobit problémy. Lidé si vůbec nedávají pozor, kde co podepisují... :-/ Mimochodem, já také vím, jaké to je se nechat takovým pouličním prodejcem zblbnout... Taky jsem mu podepsala, že od něj přebírám zcela bezplatnou sim kartu od společnosti T-mobile se spoustou výhod a nevím čím... Když mi to přišlo domů, tak jsem zírala, co všechno mi ten rádoby prodejce, nechal podepsat... Ještě štěstí, že do 14ti dní můžete od smlouvy odstoupit, takže jsem jim to tam hned poslala zpátky. Poté mi přišel ze společnosti T-mobile dopis, že prý jsem na to z toho a toho důvodu neměla právo, ale že tedy budiž, když si to nepřeji, tak v postatě moje mínus... Jsou tam ale srandisti... :-)

1 1
možnosti

Máte moje sympatie za to, že se nechcete živit obelháváním lidí.

5 2
možnosti
Foto

Děkuji, to by měla být pro každého samozřejmost... No, ale vidíme, jak to dnes chodí! :-/

1 2
možnosti
Foto

Jj call centrum je asi tak "super" práce jako finanční poradce. U té ČS to skutečně bylo na ŽL? Nebyla to taky nějaká firma s finančními poradci?

1 0
možnosti
Foto

No, tak jsem si to zkusila a zjistila, co je to za práci... Ano, u té ČS mi byla nabídnuta práce, ovšem na ŽL.

1 2
možnosti

Jen tak pro zajímavost, jakou máte specializaci, školu ?

1 0
možnosti
Foto

Všeobecné gymnázium - takže prodloužená základní škola a poté tři roky na VUT v Brně... Obor Daňové poradenství :-) Dál jsem se nedostala, tak jsem šla pracovat a pak už jsem se na přijímačky vykašlala a tak jsem nedostudovala magisterský obor, čehož nyní nelituji, protože bych chtěla dělat úplně něco jiného, takže se budu zajímat o to a samozřejmě budu muset vystudovat, abych tuto činnost dělat mohla. Dnes to přeci jinak nejde než s titulem... Super systém... :-) Ona vlastně není až tak moc důležitá teorie, jako ta praxe, která se, světe div se, mnohdy také od teorie liší a to pak lidi čumí... :-)

1 2
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy