Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pana Romana Vaňka mám moc rád. Co se týče Pekla na talíři, líbí se mi jeho humor, co se týče informační bohatosti, je to spíše pořad pro laiky, ignoranty a důvěřivce. Ten kdo se zajímá o to, co jí, co kupuje a z čeho vaří, se spíše dobře pobaví, než by se dověděl něco nového.

Ale soudě dle zájmu a veřejnosti je právě tato cílová skupina pořadu poměrně velká, takže dobře, že to dělá.

0 0
možnosti

R68a88d36i61m 50F37r97a15n20c

14. 3. 2013 15:53

Peklo na talíři?8-o Není maso, jako maso, lidé často nevědí, co jedí.

http://www.stream.cz/peklonataliri/799741-peklo-na-taliri-cerstve-maso

1 0
možnosti
Foto

No, taky jsem koukala, co to vlastně kupujeme... :-/

0 0
možnosti

Jako důchodci, kupující celkem levné svinstvo, aby zbylo na cigára, jsme se odstěhovali do p.dele, kde je asi 50 obyvatel a v zimě nákup občas znamená pomačkané plechy. Možná by na to stěhování do baráku, který potřebuje mnoho sil a práce nedošlo, kdyby nám ho nekoupilo "děcko" a kdyby nás ve věžáku  neobtěžovali 6-23 vřešťáci a dupači. Kdyby nebylo stěhování, možná by byl Frenštát, protože to už bylo neúnosné. Teď se z těch zdravých potravin fakt asi pokakáme. Prasátko vykrmené převážně mlíkem a bramborama, 40,- kč/kg. Mléko od krávy 10,- kč/l. Brambory neošetřené chemikáliemi 3,-kč/ kg k nakoupení celou zimu až do června. Protože manžel je Ferda mravenec, schopný opravit, klávesy, mixér, sekačku, rádio atd, je přísun hrušek, jablek rynglí, rybízu, mrkve petržele atd. Aby se člověk z toho přílišného zdraví nezhroutil, při tomto způsobu života zbývá na chlast i cigára;-D

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek! :-) Vidím, že se snažíte o vyvážení... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ráno jste měla porouchanou diskusi, tak jsem Vám napsala do té starší ;-)

1 0
možnosti

Ten díl s masem mě fakt dostal, zvlášť, když máme možnost nakupovat prakticky jenom v Albertu, protože jiný tu v okolí není, stejně tak menší obchůdky (např. řezník) a auto nemáme. 

Díl o mléku se jim ale poněkud nepovedl...

1 0
možnosti
Foto

jj, to s tím masem mě taky dostalo a s to mléko? Souhlasím, to se nepovedlo... Přišlo mi divné, že odbornice tvrdí, že jsou ta mléka všechna stejná... Tomu prostě nevěřím...

0 0
možnosti
Foto

"Peklo" je špatný název :p my máme na talíři jen samé dobrůtky :))

1 0
možnosti
Foto

Tak to je samozřejmě jen dobře, že si hlídáte kvalitu potravin, které jíte! ;-)

1 1
možnosti
Foto

Opravdu souhra náhody, že vyšlo stejné téma, stejný článek  a to ve stejný čas.;-)

0 2
možnosti
Foto

Taky se může stát :) Já ten článek sice zveřejnila včera ve 23.30, jenže zase jsem měla problém s diskuzí, tak mi to admin upravil a zveřejnil v novém čase a právě ve stejnou dobu, jako jste zveřejnil ten Váš... To je fakt dobré :-)

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS