Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Někdo chce vidět jen to, že zpěvačka chlastá. druhý vidí i to, že je to kvalitní zpěvačka.

1 0
možnosti
RK

Kde tu kvalitní zpěvačku můžeme v nejbližší době slyšet? Děkuji za odpověď.

0 0
možnosti
MP

V době, kdy jsem prožíval nenávist, poznal jsem , že jde o vlastní ubohost a zakomplexovanost vlastní osobnosti, neschopnost mít v sobě aspon trochu hrdosti. Kdysi jsem to prožil a vím, o čem mluvím.

1 0
možnosti

Ať je to tak nebo tak,nikdo by neměl takto končit a je to nedůstojné a velmi smutné....Rv

Je mi jí líto..tož tak....

1 0
možnosti
RK

Každý svého štěstí strůjce.

1 0
možnosti
MP

Je to vynikající zpěvačka, ale osud má podivný. Nejprve to začalo nějakým Třískou a snad i únosem, pak rozvod se Štajdlem, Pomejem. Pak modřiny a záhadné pády při soužití s Rychtářem. I když jí fandím, ale vypadá to, že vina je na její straně, žádný muž s ní dlouho nevydržel. Nakonec se dostala do rukou někomu, kdo už měl tři žaloby za týrání žen. Osud je někdy podivný a bohužel někteří novináři jsou hyeny. Je těžké odsuzovat někoho, když neznáme jeho životní osudy. Snad jen ona ví, proč začala s alkoholem, ne-li s drogami. Kdyby to s ní Rychtář myslel opravdu dobře, proč za celé roky, kdy spolu žijí, tak proč s ní tento problém dávno neřešil? Není to trochu divné? Skutečný přítel jí pomůže a ihned ji dá na léčení. Jde-li však o nepolepšitelnou alkoholičku, je to škoda, zbytečně si tím ničí karieru. Jistá naše vynikající zpěvačka byla také často opilá, dokonce při natáčení v studiu, takže písničku musela nahrávat několikrát po sobě. Šlo však o zpěvačku světové úrovně, jinak by už nenatočila jediný snímek. Obávám se, že Iveta už má asi po karieře.

0 0
možnosti
Foto

Domnívám se, že nesmazatelnou stopu již v ní mohl zanechat i tragický osud Petra Sepéšiho dávno předtím...

0 0
možnosti
LN

..média nemůžou napsat něco mormálního o člověku, který evidentně normální není....

4 0
možnosti
Foto

Nevím, jak Vy, ale taky bych se asi psychicky těžko vypořádala s tím, že každý můj krok je sledován...

Moudrá slova neznámeno autora Vám možná řeknou více, co si o tom myslím: "Až někdy budeš soudit moje žití, obuj si moje boty a přejdi moji cestu, projdi moji minulost, pociť moje slzy, zažij moji bolest, radost, projdi roky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já. A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš..."

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy