Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B54e67d50ř84i45c84h 16M32i63k57u33l35í16k 2510396656745

Nádherné, děkuji, karma!  Dovolil bych si to ještě trošičku analyzovat. Všimněte si zejména toho nádherného obrázkového předvolebního loga s finální šipkou vpřed. Už i komunisté za totáče proklamovali "kupředu levá, kupředu levá-zpátky ni krok!" Z toho jasně vyplývá už i jejich ušlechtilý cíl VPŘED! Já už jsem dnes ve svém nazírání mnohem dále. Demokracie = v podstatě vláda lidu, který si ve své množinové podstatě vždy přeje cestu k lepším zítřkům. A to nám Levice kontra Pravice nikdy nezaručí, protože -1+1=0 (tedy STOP), a nebo dokonce -1x+1=-1 (tedy ZPĚT)!! Takže demokracie bude dokonalejší až tehdy, kdy přestaneme v žabomyších válkách rozlišovat jestli vlevo, nebo vpravo, ale bude platit výhradně VPŘED. A toto bych ještě přikomponoval do návrhu nové ústavy nádherné knihy Úsvit Pavla Kohouta. PS: paradoxní je, že se o to pokusili V.Klaus kontra M.Zeman svou fantasticky překvapivou extra unikátní opoziční smlouvou. A byli zavrženi. Kým? No přece hlupáky v čele s 5. kolonou....

0/0
6.9.2013 9:00
Foto

H22o79n41z74a 39M57a45r28e52k 3469376953769

Pan Okamura je dobrý podnikatel a podle mě i slušný člověk, ale jako politik mi prostě nepřijde... je to jen můj osobní pocit, jinak nic proti němu nemám..

0/0
2.9.2013 11:40
Foto

L41u92c70i96e 90M45r44á95z72i67k12o16v92á 6134985641513

Dobrý den, pane Marku, proč Vám jako politik nepřijde? Copak je na něm jako na politikovi podle Vás špatného?

0/0
3.9.2013 13:04
Foto

H57o26n39z86a 16M92a44r32e47k 3129436853679

Není na něm nic zas tak špatného, jen mi přijde, že ten jeho program je prostě neuskutečnitelný. Jsou tam hesla a hesla.. bylo by to fajn, ale podle mě nelze..

Jak chtějí udělat nová pracovní místa? Jak chtějí podpořit podnikatelské prostředí? Co chtějí udělat s ekonomikou a propadem? Snížení DPH a spotřební daně může být prvním krokem a co dál? Když chce stát rozběhnout ekonomiku, musí polevit, tedy přesně opak toho, co udělal Kalousek. To by musela DPH jít dolu u všeho... Mně to přijde trošku jak populismus, v tom programu je skutečně zacíleno na to, co lidi nejvíc tíží..

Pan Okamura je slušný a schopný podnikatel, ale volit ho nepůjdu. Přeju mu hodně úspěchu..

Můžu se klidně mýlit - třeba bude jeho strana zvolena a nasměruje nás dopředu, i to je možné.. sám jsem zvědav, udivíme.

0/0
3.9.2013 14:21
Foto

L71u58c95i73e 17M14r40á89z23i21k38o31v21á 6354625591193

Děkuji za Váš názor. Snad si nakonec vyberete, v koho vložíte svou důvěru... :-) Přeji hezký zbytek dne...

0/0
3.9.2013 14:36

Z62d41e97n74ě39k 75B46a69h31r 9719712517

I já budu volit Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury, poněvadž těch deset bodů programu slibuje změnu a naději na konec drancování našeho státu. Každá diskuze potřebuje jak pozitivní, tak negativní názory, ale jejich autoři by také měli napsat, jak by další vývoj v naší zemi měl vypadat. Zda ponechat rozhodování o našem dalším vývoji v rukou několika bohatých kmotrovských rodin a jejich prodloužených chapadel, které reprezentují různí tzv. lobisté a ovládají špičky současných politických stran, které následně převádějí všechno, co má zůstat v rukou státu, do soukromých rukou a záměrně vykrádají všechny společné zdroje a tím oslabují sílu státu, nebo usilovat o to, aby se rozhodování o dění v našem státě dostalo do rukou co největšího počtu občanů formou referend, které nezůstanou jenom na papírech. Já jsem pro druhou variantu, ať se se rozhodování dostane k co největšímu počtu našich občanů.

+2/0
1.9.2013 23:40
Foto

L54u51c58i18e 26M97r97á76z38i93k30o90v49á 6654795491513

Souhlasím s Vámi...

+1/0
3.9.2013 13:03
Foto

J54a14r79o88m94í91r 25Š96i77š42a 3120273621177

kdybych to měl shrnout....kdž nebudu volit Úsvit, jsem zpátečník a možná i zločinec, který této zemi nepřeje to nejlepší.:-)

+1/−2
30.8.2013 8:57
Foto

L36u79c70i22e 71M55r52á48z27i33k10o47v77á 6294315161823

Dobrý den, četl jste vůbec ten článek?

+2/0
30.8.2013 16:15
Foto

J37a24r71o95m37í42r 90Š82i46š94a 3450423541877

jistěže četl, včetně bodově uvedeného programu...problém je v tom....že podobných slibů už jsem četl....a když pominu, že toho hnutí bude mít vůbec problém dostat se do sněmovny...pak...pokud se tak o pár procent stane...nebudou mít šanci většinu prosadit....vezměme v úvahu model....vyhraje levice a bude mít ve sněmovně většinu...to se pak uvedené body budou těžko plnit i kdyby pár poslanců za Úsvit do parlamentních křesel usedlo.

0/0
2.9.2013 7:42

V97l68a94d76i84m69í53r 70M68o38r27a78v67e18c 3638330843813

100% s Vámi souhlasím. jen bych trochu upřesnil to střídání pravice a levice u koryt. To je komedie, oni se střídají jenom na viditelných místech, dozorčí rady, ovládání toho či onoho sektoru (energie, průmysl, letiště, a já nevím co všechno) mají rozdané trvale, protože odsud tečou těžké prachy do stran a do kapes, Ze sněmovny ne.

0/0
30.8.2013 6:35
Foto

L28u47c64i85e 18M26r64á82z10i87k49o51v82á 6134225151673

Dobrý den a děkuji. Tomu bych i věřila, že to je tak, jak píšete... :-/

0/0
30.8.2013 16:16
Foto

V51o75j95t21ě73c64h 39V89o16p19a36ř96i98l 2494916306180

Program Úsvitu je podobný části pirátského programu  (kde jsou ty časy, kdy se o Pirátech mluvilo jako o straně jednoho tématu). Ovšem Úsvitu chybí oproti Pirátům jedna podstatná věc i v tomto zaměření. Je jím transparence. V momentě, kdy se někdo žene k zodpovědnosti, je již pozdě, korupčnímu jednání se musí předcházet. Navíc se tak odhalí jen malý zlomek korupce. Je třeba přijít se systémem, který umožní odhalit nepravosti ještě před tím, než jsou smlouvy platné a tento systém musí být zároveň efektivní. Neříkám, že Piráti návrh na tento systém vypracovaný mají, ale Úsvit by na tom vzhledem ke svému úzkému zaměření, finanční situaci a zřejmě též dobrým kontaktům na právníky aj. mohl pracovat.

0/0
30.8.2013 5:39
Foto

M59i20r84o13s49l49a44v 82M38a48c74e64k 5261565780912

zajímavý program

0/0
29.8.2013 16:49
Foto

L77u84c51i71e 94M65r52á61z93i57k17o45v37á 6174745391743

Dobrý večer, pane Macku... A Váš názor? Jste nakloněn Úsvitu či nikoliv? Děkuji za odpověď. :-)

0/0
29.8.2013 22:15
Foto

Z29d48e88n86ě69k 86M55a95t78u73š84k83a 7368366745856

Naivito, tvé jméno je Lucie.

Není to původní, někdo to již přede mnou použil, ale je to výstižné

0/−9
29.8.2013 10:40
Foto

L46u51c22i96e 79M55r90á85z75i81k21o96v38á 6714255671773

Dobrý den, pane Matuško, raději budu naivní optimista než člověk, který již ztratil naději a nikomu nevěří... To snad chápete :-)

+10/0
29.8.2013 12:42

M84i39l57a53n 36S54t83e64h46l32í75k 7370819463311

Takové desatero jako volební program vám vystřihne kdejaký trouba. Otázka je, jak to provede a kde na to vezme. :-P

0/−5
29.8.2013 10:04

J39a59r44o68s55l35a92v 11N63o71v65á91k 8983720306425

Provede to tak, že v případě že se dostane do PSP podpoří jen takovou vládní koalici, která prosadí zákon o referendu. )Ten má v pragramu i ČSSD, která má většinu v Senátu a je velká pravděpodobnost, že vyhraje i volby do PSP. 

Jakmile prezident podepíše zákon o referendu je možné vyvolat referendum na téma změna ústavy - návrh ˇustavy už máme hotový ale bude i velká veřejná diskuze - a v referendu pak příslušné změny odhlasovat. 

Jen hlupák by tedy myslel že to je nereálné. je to právě naopak.

A kde na to ti troubové (jejich víc a stále jich přibývá) vezmou? Inu, teď jednají o úvěru v bance na volební kampaň. po volbách se splatí - bu%ď z našich příjmů nebo v případě volebního úspěchu nad 3 procenta z volebního příspěvku.

Doufám že to není na vás moc komplikované (když tak vám to nakreslím)

+7/−1
29.8.2013 10:26
Foto

O37t10t35o 94Č52e67r96n94ý 3295865817332

Ještě nám ozřejměte, kde vezmete tak uvědomnělou většinu, která v referendu odhlasuje to "správné" znění Ústavy. Určitě by se našla, když by se navrhlo plošné zvýšení mezd o 20% každý rok a ústavně. Nebo bychom se například mohli odstěhovat do Švýcarska. kde dokáží opak.

0/0
29.8.2013 10:32

M47i30l31a73n 15S79t84e34h25l36í42k 7280629963601

Kvituju, že jste se dobrovolně přihlásil k troubům. :-P

0/−1
29.8.2013 13:07

J91a58r13o34s24l98a11v 35N26o92v63á38k 8803280766115

Diskuze je jako vždy - absolutně mimo realitu

1) Okamura neprosazuje nic nového nevyzkoušeného nebo obecného - navrhujeme zcela konkrétní systémopvé změny které mají za úkol zvýšit odpovědnost politiků (odvolání, referenda) a stabilizovat vládu a snížit politickou korupci (oddělení parlamentu od vlády zavedením prezidentského sytému

2) vše výše uvedené funguje vmnoha zemích - Francie od \De gaulla nezná díky prezidentskému systému vládní krizi a vlády na rozdíl od jiných zemí (itálie, ČR)nstabilní a vládnou celé volební období

obdobou prezidenstkého systému jsou samozřejmě monarchie kde vládu jmenuje a řídí např dědičný panovník -např. Lichtenštejnsko, i ten je ovšem občany odvolatelný

3) Vůáda občanů pomocí referend funguje už víceméně po celé evropě a v mnoah státech USA i v jiných zemích. Studie - a jejich více ukazují že tam kde je více referend je větší spokojenost občanů a více sympatizantů přímé demokracie .

Jinými slovy tam kde to funguje tam se to osvědčilo.  V praxi platí čím více zkušeností s přímou demokracií tím větší sympatie k ní. To že tu někdo brlblá nesmysly je dano pouzue jeho neznalostí. Což je chyba která se dá časem napravit a my to s tomiem děláme. 4) Přímá demokracie nepotřebuje vyspělejší národ ani ho vyměnit - jeji principy nutí občany daleko více být aktivní věnovat se veřejnému dění,  motivují i tím že občan má skutečný vliv na své zastupitele - takže v důsledku jsou občané méně bezmocní a frustrovaní, stát funguje efektivněji a lidé jsou s jeho službami více spokojeni. 5)Přímá demokracie - přesněji demokracie není nic nového - pouze jak říká klasik se těžko získává a lehko ztrácí. Jejími největšími nepřáteli jsou politické strany a ekonomická loby - pár šéfu stran lehce uplatíte a přesvědčíte na změnu zákona nebo veřejnou zakázku ale co s miliony občanů všechny neuplatíe. takže pro kmotry a spol je demokracie (vláda občanů) absolutně nepřijatelná.  Už Masaryk chtěl v ČSR demokraci švýcarského typu neprosšlo to pro odpor tehdejších stran.

+5/0
29.8.2013 9:48

Z90d35e11n86ě43k 58S14t22r70n70a36d 1105460336169

Miliony občanů jsou upláceny státem. Za třicet korun odhlasují cokoli.

+2/0
29.8.2013 14:14
Foto

O35t91t53o 38Č49e73r84n18ý 3265445957172

Jinými slovy, pan Okamura nám sdělil, že jsme blbci a všichni před námi také, že na to nepřišli. Holt je třeba vyměnit národ. Potom se mu ta vize možná podaří. Ale to tu zbude asi jen on, Vy, jeho slečna a plyšoví medvídci. Pak můžete přímě odvolávat každý týden, prokazovat si příjmy a vůbec být na sebe hodní.

0/−5
29.8.2013 9:23
Foto

Z74d14e53n68a 41K60o96č61í 6105858951696

Blbci byli ti, kteří volili takové politiky, kteří to tak daleko dotáhli.  To znamená, že cca třetina lidí je bez viny ;-)

+7/0
29.8.2013 10:07
Foto

O66t56t25o 89Č65e93r88n63ý 3545665637912

Třetina lidí, kteří si umyli ruce, to ne my, to vy, jsou bez viny? Zodpovědnost má i ten, co nevolil. Mlčky souhlasil. Není možné, aby bylo tolik programů kolik je voličů. Do nějaké názorové formy se musí každý nějak vtěsnat. Pokud to nedělá, tak si nemůže stěžovat na nic. Vzal si sám možnost ovlivnit i to málo.

0/0
29.8.2013 10:29
Foto

Z56d22e51n19a 46K95o61č22í 6575498871766

Nemáte samozřejmě pravdu! Když měl člověk volbu mezi lumpy a ještě většími zloději, co jiného mu zbývalo, než nevolit ? Ne že by byl Okamura moje krevní skupina, ale je mi milejší a prospěšnější, než ODS, ČSSD, KSČM, Zelení  a TOP dohromady. ;-)

+2/0
29.8.2013 20:54
Foto

O74t63t60o 94Č91e64r74n73ý 3935915387622

Paní Kočí, potom tedy ta druhá část co volila jsou nesvéprávní, protože volili lumpy a větší zloděje nebo jsou tedy zloději a volili sobě rovné a vhodné. Kde je potom tedy logika? Není to snad tak, že se volí stejný vzorec lidí, jako jsou sami voliči? Jsou snad zvolení z jiného světa? Jsou snad něčím vyjímeční? Nebo jsou stejnými občany se stejnými klady a zápory jsko běžný vzorek! To je alibismus nevolit a křičet, oni voloi špatně. Paní Kočí, volí se dobře. Volí se tak, jak vzorek společnosti dá hlas.

0/−1
30.8.2013 0:26
Foto

Z77d25e51n68a 28K15o51č79í 6255888241736

Máte možná pravdu v tom, že ty lumpy zvolili jim podobní voliči. Nevolit není alibismus, ale právo  ( někdy i lenost ), které oni nevoliči využili.  

Volby jsou velké divadlo, které průměrně vzdělaný volič není schopen pochopit. Volí jen podle slibů a  tváří, ale  nikoliv podle toho, čeho opravdu jsou schopny tyto strany. Čeho jsou schopny etablované strany, to už víme = děkuji nechci!!.

0/0
30.8.2013 19:17
Foto

B96e14d14ř87i43c85h 33M69i93k13u42l25í16k 2210886896155

Ale tomu přece Vy sám nemůžete věřit! Anebo jste také tak dokonale naivně zmanipulovaný ovládanými totalitními médii....?!

0/0
6.9.2013 9:10
Foto

L67u10c90i46e 77M24r53á67z97i43k42o97v28á 6584695221793

Pane Černý, opravdu to vidíte v naší zemi tak černě?

0/0
29.8.2013 12:48

J79a12r50o10s76l89a86v 50L29i91m90a 1805747251

Pane Cerny, prosim nepouzivejme takove spatne argumenty. Jestli uznavate dnesni system jako dobry, spravedlivy a davajici vam moznost se politicky spravne se vyjadrit, prosim nezesmenujte diskutujici. Mate-li konstrukivni otazky k hnuti USVIT, prosim jen se ptejte. Vsak nezhazujte autorku clanku nebo diskutujici vasimi ne moc smesnymi poznamkami. Nebo si budeme myslet, ze to co jste napsal na zacatku vasi pripominky, bude plne patrit vam.

Ne pan Okamura, ale pan Pavel Kohout (ekonom, ne ten svazak z 50 let) byl ten, ktery loni dal svoje poznatky do knihy USVIT. Nastinil presne to, co pan Okamura si vzal jako cil. Pan Kohout je ekonom a pan Okamura je muj senator. Mate-li, pane Cerny, moznost si tuto knihu precist, mozna, ze budete mit dobre otazky pro hnuti USVIT a jeho cil.

Stotoznuji se s hnutim USVIT. Ne pro pana Okamuru. Ale pro program, ktery chce prosadit v parlamentu. Bude-li tento system zaveden, i pan Okamura i pan Babis a dalsi, se musi postavit jako kandidati do rady s ostatnimi a cekat zda jim JEJICH volici daji sve ano. Ne strane, ale jim jedincum. Ja chci volit jedince. Ne stranu. At je ta strana prava ci leva. Jedinec muze byt kandidat jakekoliv strany. Budeme tim pre volbou vedet, jak ktery kandidat ma mysleni, tim lepe. To bude velke voditko pro volice. Ale kandidat nami zvoleny, bude podlehat nam volicum po celou dobu mandatu. Ne strane!!!! Vychyli se nas kandidat z linie, kterou nam slibil pred volbami, MUSIME mit, my volici, moznost jej napomenou a nebo pripadne odvolat!!!!Toto se mi libi, toto podporuji. Mate-li chut vice polemizovat nad dalsim vyvojem, jsem pripraven.

+4/0
29.8.2013 14:05

J71i36ř73í 13P10o33k68o38r14n23ý 6501655708790

Nevolte ho a máte klid, ne? Co takhle navštívit nějakou diskuzi s tím "vaším" idolem? :-)

0/0
29.8.2013 20:38

Z12d94e68n10ě27k 87S62t28r77n34a86d 1965500456119

Já ho tedy volit nebudu. Jeho cíle jsou velmi obecné a naprosto nereálné (nedokážu si představit, že by prosadil tak radikální změnu ústavy). Dávám přednost těm, kdo jsou schopni napsat i jak toho chtějí dosáhnout (a ne pouze, že budou předkládat nějaké zákony). Ten způsob je hodně důležitý, podle něj se pozná, jestli nejde jen o hesla, ale že dotyční ví, co dělat.

Přímá demokracie může fungovat jen u těch, kdo jsou informovaní, chápou důsledky svých rozhodnutí a upřednostní prospěch celku před prospěchem svým. Něco takového u nás fungovat nemůže, protože naše společnost na to morálně zatím nemá. Je to otázka několika generací, přísné výchovy a dobrých vzorů, než společnost dosáhne takového stupně, aby se dalo o přímé demokracii uvažovat. Zatím je u nás příliš lidí, kteří se bají oblbnout nereálnými sliby a okouzlit pochybným charizma.

+3/0
29.8.2013 8:57

J34o65s26e78f 51Š50p26e53r42l 2977847163768

Jinými slovy říkáte přesně to, co vyjadřuje obecně česká mentalita, proč se o něco snažit, proč s něčím začínat. Je to otázka několika generací...tak proč s tím máme začínat my....???? Kdyby takto každý přemýšlel, asi bychom ještě doteď trčeli v jeskyních a o nic nového se nepokoušeli. I když jak tu bylo psáno, přímá demokracie není nic nového a funguje, je třeba ji tedy pouze prosadit. Co na tom, že je méně lidí informovaných, na to stačí pár spotů v televizi, stejně u ní národ dřepí večer co večer u TV Nova a její černé kroniky a přihlouplých seriálech. Když se jim do hlav vejdou hlouposti z Růžové ordinace , najde se tam i místo pro jiné informace....třeba zrovna o přímé demokracii.

Volit toto uskupení nemusíte, do toho vás nikdo nenutí, jen mi přijde Váš argument ohledně obecných cílů naprostý blábol ve srovnání s programy stran, současných i minulých. Schválně jestli tam najdete něco konkrétního....a už vůbec bych se nebavil o tom, která strana vůbec něco ze svého volebního programu dotáhla dokonce a bylo to užitečné !!!

Poučený občan, by právě z tohoto důvodu měl volit jiné strany.....protože hůř už to doapdnout nemůže.

+2/0
29.8.2013 13:36

Z12d27e41n47ě85k 73S98t62r30n21a78d 1785550706189

Možná si nerozumíme. Já říkám, že nejdříve musíme vychovat mladou generaci, co bude mít pevné morální zásady, smysl pro odpovědnost a odvahu rozhodovat o dění kolem nich. Snažím se o to, snažím se být dětem v tomhle příkladem, ale společnost potřebuje po téhle cestě ujít ještě hodně velkou vzdálenost.

Pokud by se zavedla přímá demokracie nyní, prvním zákonem by zavedla 100% daň z příjmů pro ty, kdo mají nadprůměrný příjem, vyvlastnily se všechny domy postavené za posledních dvacet let atd. Odvolatelní politici by byli druhý den po zvolení odvoláváni a všichni by byli ještě víc naštvaní, že to nikam nevede. Dokážete si představit, že někdo bude hlasovat pro zrušení úřadu, kde již třicet let pracuje? Ne, naše společnost ještě není pro přímou demokracii zralá.

+1/−1
29.8.2013 14:10
Foto

B84e49d80ř54i43c51h 16M71i14k64u46l23í84k 2260276586105

Ale, ale, ale.... Synku trochu důvěry a odvahy by Vám neuškodilo. Jestli jste mladý, tak tím spíše!

0/0
6.9.2013 9:17
Foto

B44e30d30ř91i28c19h 93M33i14k62u48l90í27k 2250316396465

Žasnu, že jsou u nás stále chytří a bystří lidé. Díky za argumentaci. Pochopitelně karma.

0/0
6.9.2013 9:15

J73a86r36o76s30l37a30v 71L96i95m78a 1115937971

Pane Strnad, nevim vas vek, ale zarazi me, ze uz presne dnes vite, ze prima demokracie nebude fungovat. Znajice trosku historie a presne historie tohoto systemu, ktery chce hnuti USVIT predlozit, vase uvaha, cituji: "protože naše společnost na to morálně zatím nemá. Je to otázka několika generací, přísné výchovy a dobrých vzorů, než společnost dosáhne takového stupně, aby se dalo o přímé demokracii uvažovat" mi pripada, receno jemne, ne moc rozumna. Vychazim ze znalosti roku a take okolnosti, kdy tento system videl svetlo sveta. Psal se rok 1786! Presne 17 zari toho roku. Snad si nebudeme namlouvat, ze ta spolecnost byla moralne lepsi (znala a mela otroctvi). V te dobe byla jen jedna republika na svete.(San Marino), ktera mela nejakou historii za sebou. Jeji zakladatele vsak meli v sobe silu, tento system nastolit a verit v jeho kvalitu. Tento system se 226 let nemenil. Toto neni oblbovani nerealnym slibem ani okouzlovani pochybnym charizmem. To je skutecnost.

Pane Strnad, nechtel jsem vas timto prispevkem premluvit pro volbu hnuti USVIT. Vysvetloval jsem vam jen ten druhy vas odstavec. A take vam rici, ze mam s timto systemem osobni zkusenosti ze zeme, kde ziji a pracoval jsem 31 let. I pres to, ze nejsem obcanem teto zeme a jsem obcanem CR.

0/0
29.8.2013 14:35

Z83d96e92n62ě38k 21S17t50r29n60a61d 1255410216489

Ano, ale tehdy měli něco, co nám dnes chybí. Víru v Boha, dobro, jedno, jak to nazveme, pevné morální zásady a před sebou vidinu svobody. Dnes žijeme v jakési iluzi svobody, kterou však využíváne jen k tomu, jak někoho obrat a přechytračit. Víru v nějaké ideály jsme ztratili už dávno a zásady jakbysmet. Pokud lidem nabídnete pár drobných a budete pronásledovat ty, kdo jsou na tom líp než oni, zvolí si klidně nového Hitlera, Stalina nebo Maa.

Demokracie, a její přímá forma obzvlášť, velmi snadno sklouzne k diktatuře davu, nespravedlnosti a nesvobodě. Proto na ni musí být společnost připravená a proto se trochu bojím, jak by její realizace v našem prostředí dopadla.Tohle je asi na delší debatu, pana Okamuru volit nebudu, stejně jako nebudu volit žádnou ze stávajících velkých partají. Budu volit toho, kdo má jasnou představu, jak svých cílů dosáhnout a nebude se schovávat za dav dychtivý lynčovat a odvolávat kohokoli, kdo udělá něco nepopulárního.

+1/0
29.8.2013 15:07

J10a11r96o31s66l11a95v 29L62i69m42a 1925257961

"Demokracie, a její přímá forma obzvlášť, velmi snadno sklouzne k diktatuře davu, nespravedlnosti a nesvobodě." Pane Strnad. Jestli verite v to, co jste mi napsal, tak vam opravdu pomoci nemohu a je pro me zbytecne dale diskutovat. Jenom vam preji hodne stesti v nalezeni toho "kdo má jasnou představu, jak svých cílů dosáhnout a nebude se schovávat za dav dychtivý lynčovat a odvolávat kohokoli, kdo udělá něco nepopulárního." Anglicky GOOD LUCK!

0/0
29.8.2013 15:33

J81a73r60m16i66l68a 89Č33e26r46n42á 2536212579246

Paní Lucie, pan Okamura má jistě správné názory, ale mám pocit, že se do parlamentu nedostane. Lidé budou volit zase jen staré strany. Ale některé ty staré strany mají velmi podobný program s tím Okamurovým. Hlavně nevolit takzvanou pravici, zastupovanou lidmi, kteří politiku zneužili jen pro své osobní zájmy, pro svůj majetek. Sice je blbost věřit tomu, že v tomto politickém systému je naděje na navrácení nakradených majetků, jak možná někteří slibují, ale pokud vyhraje levice, budou pravičáci ve svých možnostech trochu omezeni (ačkoliv si mohou stále pískat, oni mají nakradeno i pro své praprapravnuky - hamižnost nezná mezí, v tom je její nebezpečí). Oni si nahoře stejně vždy budou dělat podle sebe - ale levice přece jen vžy více hájila a hájí zájmy obyčejných a poctivých lidí. Jak správně říkal Okamura, levice je více demokratická než pravice. Přeji pěkný den.

+1/0
29.8.2013 8:49
Foto

L68u79c17i69e 19M81r64á66z62i92k95o85v74á 6364605421913

Dobrý večer, paní Jarmilo. Děkuji za Váš názor. Je mnoho stran a tedy se některé body programu jednotlivých stran či hnutí prostě budou překrývat, s tím se dá počítat. Věřím tomu, že se pan Okamura do parlamentu dostane...

0/0
29.8.2013 22:23

J54i80ř85í 66P45o27k58o47r87n92ý 6441375418430

Pan Okamura zřejmě žádnou politickou revoluci neudělá, nicméně považuji za nemoudré ty občany, kteří už nyní vykřikují, že je populista, karierista apod., přičemž právě pokus o jakoukoliv změnu našeho zkorumpovaného systému by měli uvítat - pokud z něho tedy samotní nemají své. Volit stejné strany, se stejnými předvolebními sliby je tedy namístě, ale je třeba pomluvit a pošpinit všechny, kteří by chtěli změny doopravdy? Takže to jsou ti hloupí, aha... Ostatně Úsvit např. se 7% by patrně bylo národní neštěstí, že? ;-)

+4/−1
29.8.2013 8:11

J83a58r85m19i57l84a 78Č56e27r73n14á 2506342119126

Ti, co si nahrabali a získali všemožné posty, ti samozřejmě žádnou změnu nechtějí. Ti teď budou muset lhát a pomlouvat, strašit kde čím. Moc jim to však nepomůže a do budoucna bohužel budou muset vyrukovat s nějakým násilím, aby si udrželi svoje privilegia.

0/0
29.8.2013 8:59

J37a39r29o59s67l27a59v 24L32i24m98a 1315127721

Pane Pokorny, dekuji

+1/0
29.8.2013 14:41
Foto

Z63d16e28n73a 10K61o57č42í 6915768831156

Proti gustu - žádný dišputát.  Pořád lepší japonec, než naše "osvědčené" strany, které už dokázaly co všechno "umí" ;-D

+9/−1
29.8.2013 8:09

V44l32a11d87i88s10l83a43v 46S68v43o35b14o13d63a 7970285915979

Jednodušší lidé, hledají vždy jednoduché cesty.

+1/−3
29.8.2013 7:27

J69i55ř42í 28P52o12k76o69r94n82ý 6621395678110

A složití složité... :-)

+4/0
29.8.2013 8:04
Foto

O34t34a82k40a26r 78S75e30k23l 4831633315840

Lucie, dovolte mi doplnit Vaše desatero :

11/  Navrhneme a zajistíme v létě teplotu 18-23 st. Celsia, vlhkost 50 %,

12/  Zimy budou mírné , do - 10 st. Celsia, sněhu přiměřeně...

Co tím chci říci. S mnoha Vašimi body  lze souhlasit. Chybí maličkost, totiž vysvětlit , JAK toho chcete dosáhnout.

Také s tou adorovanou přímou demokracií bych to nepřeháněl. Stačí, co máme na Hradě!:-)

+6/0
29.8.2013 6:59



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.