Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T31o23m78á62š 55H93y70n20e15k

30. 11. 2021 17:45

Vy chcete po lidech individuální odpovědnost? Jenže většina lidi chce kolektivní odpovědnost, povinné očkování všech dospělých pod hrozbou pokuty a očkovat i děti.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Tomáši,

ano, většina lidí chce kolektivní odpovědnost, protože je vždycky jednodušší, když v tom všichni jedeme spolu, ať už je to dobře nebo špatně, ne? Vždycky je jednodušší to hodit na někoho jiného, než chybu hledat v sobě.

Jenže já jsem jiného názoru. Každý musí začít u sebe.

0 0
možnosti
Foto

Proti covidu je dobré se očkovat a přeočkovat. ;-)

3 2
možnosti

p. Moudrá:

Jo, za chvíli každé dva měsíce "posilující dávky"....;-D

1 1
možnosti
Foto

J18a35n 90Š74i41k

30. 11. 2021 12:52

Nedávno jsem viděl dobrovolných fotku hasičů z jedné větší vesnice. Bylo jich tam asi dvacet různého věku a jen jeden nebyl tlustý. Je to trochu takový symbol, jak naše společnost vypadá. Sice se najednou odněkud vyrojily tisíce lidí s imunitou vetřelce, jak říká pan Kroupa, ale realita je jinde. Za sebe ve své bublině neznám nikoho, kdo by měl vyloženě zdravý životní styl. Nejvíce lidí pije, a to dost, další část se přejídá, autu před chůzí dá přednost skoro každý, atd. Pár lidí, co tzv. sportuje, ano, ale většinou v týdnu lapí na zadku u PC a o víkendu se strhá na drahém elektrokole. Nechci nějak paušalizovat, ale ukažte mi nějakého představitele zdravého životního stylu třeba mezi politiky. O dokonalé imunitě nebo jak se skvěle cítí mluví hlavně mladí, ale ti zatím nepochopili, že chlast a přejídání se projeví až o dost později. Důkazy jsou jasné: máme světové primáty, stejně jako v kardionemocech a cukrovce. A to přes víkendové sporty a předrahé nákupy ve zdravé výživě. Hezký den

0 0
možnosti

T21o49m40á52š 79H64y64n21e27k

30. 11. 2021 17:47

Doporučuji navštívit nějaký hudební festival. Byl jsem na Otvíráku a nestačil se divit.

0 0
možnosti
Foto

Přirozená imunita je jako sportovec. Trénuje, připravuje se, tuží se, zvyšuje si kondici. Pak přijde olympiáda a ... fix, zrovna nemá formu :) Potvrdí Vám každý imunolog.

Je-li v populaci až 70 procent lidí s nadváhou či obézních, statisticky bude běžné, že jich zase 70 (+- 5) procent při jakémkoliv onemocnění skončí v nemocnici/JIP. Bylo by spíše divné, kdyby to tak nebylo. Otázka zní, zda má obezita u covidu nějaký vliv na smrtnost. A protože jsme už nějakou dobu v pandemii, statistická data jsou k dispozici a ejhle, potvrzují spíše "lidovou moudrost dřívějších generací" ve smyslu, že až "tlustí budou hubení, hubení budou studení".

To je tak, aby řeč nestála :)

8 0
možnosti

J14a13n 22Š43k13a56c96h

30. 11. 2021 14:02

Přijde mi, že tato moudrost zrovna nyní neplatí. Tlustí jsou studení a hubení mají mírný průběh. Celkem by mě zajímalo, kdyby se kromě věku lidí na JIP uvádělo i jejich váha nebo BMI. (občas je závadějící, ale pro statistické údaje..). Obecně si nemyslím, že to je jen o váze. Pokud štíhlý člověk bude 2 roky na homeofficu a nevyjde ani s košem, večeři u televize, největší pohyb je při cestě na WC, tak ho pak skolí cokoli.

2 0
možnosti
Foto

Covid je jeden kamínek v mozaice zobrazující zánik současné fáze vývoje lidstva.

3 0
možnosti
Foto

Epidemie řádily při vzestupu i při úpadku civilizací.

2 0
možnosti

Proti covidu je dobrý i líh, vždyť je součástí dezinfekce. Takže lihem proti koronaviru.

Vážne je ale načase reforma zdravotnictví a výše zdravotního pojištění, aby se odvíjela od životního stylu pojištěnce. Výraz státní pojištěnec omezit pouze na nezletilé dítě, mladistvý, nebo mesvéprávný občan ČR. Ostatní ať platí jako soukromí pojištěnci.

3 0
možnosti

Jiste.

Donald Trump preci take doporucoval nejakou tu alternativu ceskeho Sava. A tusim ze i jedna ze zdejsich osvetovych pracovnic ho zredene doporucovala.

0 0
možnosti
Foto

To je zvláštní, nikde jsem nikdy nezaznamenal, aby vláda nutila lidi neočkovat se, kašlat na respirátory a zakazovala jim mýt si ruce. Nikdy jsem nečetl, že by vláda nutila lidi kašlat na všechna opatření a zastávat názor, že covid je jen komedie... A přitom podle Vás prý může za současný stav právě vláda. Zvláštní, asi mi něco uniklo...

5 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Vladimíre,

Váš názor na situaci znám. Víte, uniká Vám to, že jsou tady tlačeni zdraví neočkovaní lidé do očkování. Pokud nevidíte, že je tady diskriminace neočkovaných, tak poté asi chodíte se zavázanýma očima. Místo, aby vláda připustila, že jsou i jiné cesty, jak z této situace ven, spíše tuto situaci související s Covid-19 přiživuje a zhoršuje. Viz tedy nové pravidlo, co teď má přijít - již totiž vláda přiznala, že očkovaní se mohou nakazit stejně jako neočkovaní, takže po kontaktu s pozitivně testovaným člověkem již se budou muset i očkovaní testovat, ale nemusí být v karanténě. Jako proč? Proč se na ně nevztahuje karanténa? Tak co je to za logiku, prosím? Můžete mi to vysvětlit? To, že se cenzurují informace na jiný názor než ten, co má vláda, na to už snad ani nemusím poukazovat. Je to vidět dnes a denně. A je to smutné, že to prostě nevidíte. Rozhodně Vás nemám za hloupého člověka, o to víc mě mrzí, že se tady neshodneme.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Lucie. Samoléčba vitaminy a minerály je záležitost pěkná a záslužná, ovšem má i svoje úskalí. Tak například těm, kteří nemají plně funkční ledviny, tělo žádný vitamin D3 sluncem vytvořit nedokáže. A podobně problematická může být pro tento typ lidí pro obsah draslíku i nekontrolovaná konzumace ovoce a zeleniny. Málo draslíku je špatně, mnoho draslíku je také špatně, a co je správně, lze zjistit jen podle rozboru krve. A ještě jedna věc. Zkuste si Lucie všimnout, že na televizních záběrech z "JIP"ek jsou vidět ve většině případů na lůžcích obklopených přístroji - lidé s nadváhou neboli obézní. Je vidět, že koronavirus napadá přednostně lidi, kteří nějakým způsobem o svoje zdraví příliš nedbají. Mějte se Lucie hezky a buďte s vaší rodinou všichni zdrávi a v pohodě ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Petře,

pardon, ještě jsem Vám neodpověděla na e-mail. Napravím. Děkuji za komentář, je super, že jste si všiml, kdo v převážné většině v nemocnici skončí. Tak to prostě je, to je realita. V převážné většině, nepíšu, že vždy, jsou to lidé, kteří prostě zanedbali svoje zdraví. A pokud skončím v nemocnici, tak budu vědět proč. Budu vědět, kde mám mezery a co jsem mohla pro své zdraví udělat jinak,lépe. Ale nebudu to házet na nikoho jiného, jako se teď děje.

Nepopírám, že člověk si musí něco zjistit, jestli chce vitamíny jíst, měl by vědět, jaké dávky jsou vhodné, jaké nevhodné. Prostě si to člověk musí trochu nastudovat a nebo se poradit. Ale musí to ten člověk chtít. Když někdo kašel dlouhodobě na své tělo, nemůže se pak divit, že jej dožene do nemocnice.

Asi v osmnácti jsem prodělala zápal plic a to jsem byla mladá holka, sportovkyně a byla jsem doma, neskončila jsem v nemocnici, ale kolikrát jsem se v noci budila s neutichajícím kašlem a pocitem, že to snad nemůžu přežít...

Nezpochybňuji Covid-19, tento vir tu je, ale myslím si, že lidi neohrožuje tolik, jako je prezentováno a domnívám se, že to, co lidi ohrožuje daleko více, jsou nesmyslná nařízení vlády, která vedou k totálnímu kolapsu zdravotního systému a totálnímu rozhození imunity každého z nás. A proto jsme tam, kde jsme.

1 0
možnosti

Už jsem to psal několikrát, nevidím důvod, nezmínit to i zde.

Až Covid mi pomohl pochopit, že vše, co jsem do této doby dělal bylo špatně. Není to o strachu, ale o jisté dávce respektu. Začal jsem se hýbat, cvičit, plavat. Začal jsem dávat pozor na to co jím co piju. Možná je pozdě, ale je lepší pozdě, než nikdy. I tak jsem za Covid dobu stihl shodit příjemných 30 kilo a dobře vím, že ta těžší část mě čeká.

Pravdou však je, že jsem začal u sebe a pokud si to každý z nás uvědomí, bude to jedině dobře. Řekl bych, že ten čas nastal.

Mějte krásný den.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Petře,

děkuji moc za Váš komentář a za Vaši zkušenost a gratuluji. Ono všechno jde, když prostě člověk chce. :-)

2 0
možnosti
Foto

I25v83o 98C11i13l95i51c58h

30. 11. 2021 9:38

Vitamín D si beru pravidelně (mimo léto), Vám karma R^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Ivo,

děkuji. Také jsem začala s dětmi tento vitamín užívat. Vlastně mám teď v plánu své rodině dát pod stromeček vitamínovou nálož. Tak snad to k něčemu bude. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy