Co takhle si koupit časopis Nový prostor?

Když jsem chodila po Brně, tak jsem viděla spoustu lidí, kteří nabízejí nějaký časopis... Většinou jsem jen prošla kolem, aniž bych se zastavila a zeptala se, o co jde, jelikož mám, co se týče časopisů, zkušenosti se Svědky Jehovovými, jak chodí od domu k domu a časopisy nabízejí a tak jsem nechtěla být do něčeho tlačena a nechtěla, aby se mnou někdo "třásl", abych už se konečně probudila. (Narážím tím na časopis Probuďte se! právě nabízený Svědky Jehovovými)... A tady jsem se právě mýlila, jelikož šlo o úplně jiný časopis!

Byl to prosinec, nebo možná již listopad loňského roku, kdy jsem procházela mánickým stavem - rodinu jsem děsila, protože jsem plánovala nákup bytu (tedy vyřizování hypotečního úvěru), přišla o práci, dělala strašné voloviny, protože jsem se domnívala, že bych mohla spasit celý svět (dokonce jsem byla i u zpovědi, ale o tom až jindy)...

Ano, už si vzpomínám, byl to prosinec, období vánočních svátků - asi 1/4 svého šatníku jsem rozdala bezdomovcům, rozdávala jsem jim také polévku, která mi zbyla, když jsem místo mamči jednou pracovala v kantýně, protože šla darovat krev... Pak jsem také rozdávala objetí zdarma na Náměstí svobody v Brně a bylo to moc fajn :) A pak, jak jsem rozdávala polévku také na Mendlově náměstí, tam jeden z těch pánů měl v ruce tento časopis a tak jsem si ho koupila. Jenže mi bylo líto i těch dalšcíh lidí, kteří ten časopis drželi v ruce, takže jsem si ho koupila ještě od dalších dvou lidí - takže jsem jedno číslo naráz měla v kabelce hned třikrát (a každému jsem za něj dala 100 kč). Ta holka je magor, říkáte si? No, tehdy jsem se tak fakt asi chovala :) No, každopádně je teď důležitá věc, že jsem se dostala k časopisu s názvem Nový prostor a k Pepovi (prodejce s číslem 1163), od kterého jsem si koupila časopis už v prosinci a od té doby se snažím si od něj časopis koupit pokaždé, když je nové číslo. Není těžké si časopis pořídit od prodejce, se kterým si popovídáte a chcete mu pomoci... Josef je věčně usměvavý kluk, který tento časopis prodává nejčastěji před Domem pánů z Lipé v Brně na Náměstí Svobody, strašně příjemný a vděčný za to, když si od něj časopis koupíte!

A co je to vlastně za časopis?

Tento časopis vychází již od prosince roku 1999. Jedná se o čtrnáctideník, který je v prodeji díky občanskému sdružení Nový prostor. Tato nezisková organizace  díky prodeji tohoto časopisu pomáhá lidem bez přístřeší a také lidem v krizových životních situacích (tito lidé si tak mohou vydělat na základní životní potřeby). Časopis v současné době stojí 40 kč s tím, že prodejce dostane polovinu, tedy 20 kč. Líbí se mi už jen ten způsob, že to není žebrání, jako vidíte jinde, ale jde na těch lidech vidět, že se skutečně snaží vydělat touto prací, mají snahu a to já oceňuji!

Další zajímavá věc na tomto časopise:

Díky tomuto časopisu se také dozvíte objektivní a pravdivé informace o tom, co se kde děje a kolikrát jistě zůstanete paf z toho, jak to je. Mají zde prostor se vyjádřit lidé, jejichž hlas do médií nijak nepronikne a také ti, jejichž názory jsou v médiích značně zkresleny! Takže dávám časopisu Nový prostor palec nahoru a všem prodejcům přeji co nejvíce prodaných kusů, protože pravdu se dnes jen tak někde nedočtete...

Takže šup šup - zkuste si někdy alespoň na zkoušku koupit časopis Nový prostor a třeba vás zaujme tak, jako zaujal mě. :)

Všem přeji krásný zbytek dne! :)

Autor: Lucie Mráziková | pátek 8.3.2013 17:40 | karma článku: 12,20 | přečteno: 725x
  • Další články autora

Lucie Mráziková

Ten čas tak letí

31.12.2021 v 19:18 | Karma: 5,92

Lucie Mráziková

Svoboda? Jen pro vyvolené...

18.11.2021 v 10:37 | Karma: 41,00

Lucie Mráziková

Proč je dobré kandidovat?

6.10.2013 v 20:35 | Karma: 10,56

Lucie Mráziková

Koho volit?

8.8.2013 v 15:31 | Karma: 20,28

Lucie Mráziková

Čas letí, volby se blíží...

25.7.2013 v 22:35 | Karma: 12,42

Lucie Mráziková

Mumuland

18.7.2013 v 11:45 | Karma: 12,12

Lucie Mráziková

Po nás potopa!

25.3.2013 v 21:15 | Karma: 9,64

Lucie Mráziková

Kam se poděl ráj?

14.3.2013 v 23:20 | Karma: 5,96
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy