Lucie Mráziková

Kam se poděl ráj?

14. 03. 2013 23:20:00
Je zase 23.00... Proč se v poslední době rozhodnu něco napsat právě v tuto dobu? Zase... Jsem asi mimo, už se mi zavírají oči...

Ležím v posteli, snažím se nevnímat, že svět je plný bláznů (možná takových, jako jsem já)...

Co znamená být bláznem v tomto světe? Víte to? Já ne... Jen se toulám, létám kolem (ano, možná na koštěti, Bůh ví), dívám se na svět z výšky a vidím tu zkázu, tu bídu, ten boj o život. Nebo možná nevidím, je tma... O čem to tady vlastně všichni píšeme? O co se vlastně zajímáme? Společnost, kultura, zdraví, politika, ekonomika, sport – jaký to má vlastně smysl? Píšeme články, diskutujeme, s někým souhlasíme, s někým ne... Život stejně plyne dál... Myslíme si, že svými slovy něco změníme? Nejspíš ne, je to asi jen naivní představa v našich hlavách... Ale nechci mluvit za ostatní... Někteří ani vlastně nic měnit nechtějí. Proč taky? Nevidí důvod ke změně... Píšeme a čteme články, hodnotíme je, doufáme, že si ty naše někdo přečte, napíše komentář, co si myslí o článku, co si myslí o našem názoru a snažíme se přesvědčit sami sebe, že přece jen ten náš názor musí sdílet i někdo jiný... Že v tom vlastně nejsme sami...

Když vyjdu ven, lidé chodí v černých, šedých a tmavých barvách (chtělo by to zpestření, oživení)... Je mi z toho smutno... Kde je ráj, kam jen se poděl? Ach ano, to jablko, já zapomněla...

No, raději už jdu spát... Dobrou noc!

Autor: Lucie Mráziková | karma: 5.96 | přečteno: 333 ×
Poslední články autora