Lucie Mráziková

Čas letí, volby se blíží...

25. 07. 2013 22:35:00
Tak Vám tedy povím, že rok 2014 bude velice plodný co se voleb týče. Proběhnou volby do Senátu, Poslanecké sněmovny a také do Evropského parlamentu. A jak dopadnou? To záleží přeci na nás - na voličích! Na každém z nás! A kdo si myslí, že je jeho hlas zbytečný, tak ten se mýlí, vážení!

Tak už to zase začíná - před volbami bude každý na své oponenty vytahovat špínu a vše se bude hezky propírat v médiích, jak už to tak bývá zvykem. Většina stran nám bude slibovat hory doly a hned po zvolení si budou diktovat vlastní podmínky a schvalovat zákony, které se jaksi neshodují s jejich volební kampaní, hlavně aby schválené zákony přinesly blaho jak samotným politikům, tak jejich kamarádíčkům... No fuj, jaká je to blamáž na lidi! O tom to ale celé je, ne?

Nejhorší je, že díky volební kampani, volebnímu programu a volebním slibům jsou nalákáni lidé, kteří si moc nezjišťují podrobnosti a tak jsou kampaně samozřejmě cílené, aby přilákaly co nejvíce lidí, kteří se rozhodnou podle jednoduchých hesel: "Snížíme daně!", "Zrušíme regulační poplatky!", "Snížíme státní dluh!", "Snížíme nezaměstnanost!", "Již dále nebudeme rozkrádat majetek občanů naší země!" apod. Vidím to i ze svého okolí. Spousta lidí, se kterýma se bavím, nemá ani páru o tom, koho budou volit a proč budou volit toho, koho nakonec volit budou. Není to smutné? A na to právě spousta stran sází. Většina občanů naší země má bohužel k politice a volbám laxní přístup a proto to tady vypadá, jak to vypadá!!!

Ach jo, třeba takové rozkrádání majetku by tady rozhodně nemělo být beztrestné - to je logická teorie, která ovšem v praxi jaksi nefunguje (např. případ paní Parkanové, která nás připravila o třičtvrtě miliardy a v pohodě, místo postu ministryně bude "jen" poslankyní, no kde to jsme?). Já tedy nevím, jak Vás, ale mě to tedy nebaví se na to dívat, nesouhlasím s tím, co se tady děje! A nebudu tomu jen tak přihlížet. Nechci mlčet, nechci, aby to zde bylo ještě horší, pokud to vůbec jde...

Víte kolik stála voda, plyn, elektrika před privatizací? Jsem proti privatizaci státu a jeho služeb! Je to nehorázné, co se tady děje. Spoustu lidí si stěžuje, ale nikdo s tím nic nedělá... Jestli Vás zajímá, jak souvisí růst cen vody s privatizací, koukněte se na odkaz: http://www.vodarenstvi.com/c-e-n-a-__-v-o-d-y.php .

A to je jen příklad toho, jak se o nás politici starají za posledních cca 20 let. Před pár dny jsem se dívala na zajímavou přednášku pana Hnízdila a fakt mě zaujala. MUDr. Jan Hnízdil na této přednášce řekl: ,,Tady jsem zaslechl, že je prý ohrožena naše demokracie. Není ohrožena! Nemůže být ohroženo něco, co neexistuje. Demokracie je vláda občanů prostřednictvím volených zástupců ve prospěch občanů. TO TADY NEMÁME! U nás vládne skupina psychopatů dosazených různými finančními podnikatelskými skupinami ve prospěch těchto skupin na úkor občanů! To není demokracie, to je PATOKRACIE!" A já nemůžu jinak, než souhlasit...

Teď se nabízí otázka, co tady s tím budeme dělat? Jak toto budeme řešit?

Už mě nebaví být součástí systému, se kterým nesouhlasím. Z toho důvodu jsem se rozhodla zapojit aktivně a ozvat se, když se mi něco nelíbí. Je mi jasné, že spoustu z vás budete mít jiný názor než já, tak to prostě na světě funguje a zejména v politice. Tak to prostě chodí :)

A co vlastně podporuji? Od ledna jsem se stala součástí Klubu přátel zdravého rozumu:
http://www.okamurovci.cz/?s=idea

Tento klub vznikl zejména na podporu pana Tomia Okamury. Nyní také podporujeme ÚSVIT Přímé demokracie a mě by potěšila strašně jedna věc: Předtím, než začnete něco kritizovat podle toho, co slyšíte v médiích nebo od svých známých, zkuste si na věc udělat vlastní názor poté, co si zjistíte alespoň pár základných informací, děkuji :) Spoustu lidí kritizuje něco, o čem vůbec nic neví a to je škoda.

Proč jsem zvolila podporu právě ÚSVITU a právě Tomia Okamury je jednoduché. Zastávám stejné názory a proto pro mě byl jasná volba i v prezidentskcýh volbách. Jen škoda, že to dopadlo, jak to dopadlo. Už dříve, když byly volby a místo ČSSD, kterou volil táta a chtěl, abychom ji volili také, jsem volila Moravany a byla jsem kritizována, že tomu prý vůbec nerozumím a volím stranu, která nemá šanci a on táta nechtěl, aby vyhrálo ODS. Ne, já volila stranu, jejíž myšlenky se mi líbily a poté, co jsem si prošla kandidátky jsem ji tehdy uznala za nejvhodnější! To je to: Lidé volí ČSSD, aby nevyhrála ODS a obráceně! Nevím, zda to mám nazvat komedií nebo tragédií. A kašlu na ně! Kašlu na strany, které tady mohly něco změnit a dokázat a za tu dobu, co byly u moci, akorát rozkradly naši zemi! Nebudu volit ČSSD, ODS, KSČ, TOP 09 apod. Děkuji, odejděte, nechci! Nepíšu, že všichni členové těchto stran jsou zloději a lháři, ale co si budeme povídat, slušných je asi solidní menšina!

Takže žádám o jediné - zkuste si udělat sami obrázek na politické dění tady u nás! Nevěřte tolik tomu, co slyšíte ve zprávách nebo čtete v novinách! Vždyť i ta samotná média vlastní zájmové skupiny! Neřešte Ivetu Bartošovou, neřešte následníka trůnu, zkuste řešit to, co můžete změnit! Děkuji :)

Předevčírem jsem se dívala na velice zajímavou debatu, která se odehrála v Plzni 20. 6. 2013 s panem Tomiem Okamurou, ekonomem Pavlem Kohoutem, poslancem Vítem Bártou a novinářkou Janou Lorencovou. Pro ty, které to zajímá, přikládám odkaz:

http://www.youtube.com/watch?v=MKelixfWs1c

http://www.youtube.com/watch?v=3X_9NvOAR2A

Děkuji všem za přečtení mého článku a přeji krásnou noc! Prostor k diskuzi je otevřen :)

Autor: Lucie Mráziková | karma: 12.42 | přečteno: 416 ×
Poslední články autora