Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Představení

Dobrý den, milí čtenáři,tímto článkem bych se vám chtěla ve stručnosti představit a dále vlastně také vyzkoušet, jak se tady vkládají články apod. Někde začít musím :)

Takže tedy jdu na to:
Jmenuji se Lucie Mráziková a jako každé dítě, tak i já jsem se narodila mamince a tatínkovi :) Narodila jsem se dne 7.11.1986 ve 23.00 v Hustopečích. Byla jsem sice dítě neplánované, ale chtěné, jak mi bylo později vysvětleno :) Jsem z 1/4 slovenské národnosti - můj dědeček pochází zo Slovenska a miluji slovenštinu jako jazyk... Líbí se mi ta jeho měkkost. Díky dědečkovi mám vlastně také slovenské příjmení...

Chodila jsem do školky, na základní školu, poté na gymnázium (čímž jsem si prodloužila základní školu, nevěděla jsem, co bych chtěla dělat, proto byla volba gymnázia asi jediná rozumná), poté jsem studovala vysokou školu v Brně, kterou jsem ukončila titulem Bc. Na navazující studium jsem se nedostala a tak jsem si po nátlaku mého bývalého přítele našla práci v Brně. Práce obchodní manažerky a takové kancelářské krysy v jedné leasingové společnosti. I když se mi princip těchto finančních podniků nelíbí, v této práci jsem zůstávala zejména kvůli praxi (letos - tedy přesně 14.12.2012 jsem byla v podniku 3 roky). Jelikož jsem společnosti projevila svůj názor a také kvůli mé rebelii (v pracovní době jsem plnila - podle vedení - až příliš mnoho osobních záležitostí) mi byla dne 13.12.2012 nabídnuta výpověď s paragrafem 52 a nebo dohoda, že ukončím svou činnost ke dni 31.12.2012. Podepsala jsem dohodu.

Momentálně jsem nezaměstnaná a s tou mou povahou se obávám, že sehnat si práci nebude nic jednoduchého, ale znáte to, naděje umírá poslední... :)

Tímto jsem se Vám chtěla maličko přestavit. Tak snad se mi to povedlo.
Přeji Vám krásný den a snad se Vám budou články, které zde budu publikovat, líbit <3

Těším se na Vaše reakce, ať už jsou jakékoliv.

S pozdravem

Lůca <3

Autor: Lucie Mráziková | čtvrtek 10.1.2013 19:17 | karma článku: 3,75 | přečteno: 202x
  • Další články autora

Lucie Mráziková

Ten čas tak letí

Už zase oběhla naše modrá planeta svou dráhu kolem Slunce a tak už je zase za námi jeden pozemský rok, jak tomu říkáme...

31.12.2021 v 19:18 | Karma: 5,92 | Přečteno: 160x | Diskuse| Společnost

Lucie Mráziková

Lidé prý začínají být agresivní...

Kdyby to nerozdělovalo společnost, nejspíš to nechám být... Jenže ono rozděluje a to mě mrzí, hodně mě to mrzí...

18.12.2021 v 5:55 | Karma: 28,51 | Přečteno: 797x | Diskuse| Občanské aktivity

Lucie Mráziková

Veřejná debata odborníků živě!

Čeho se vláda bojí? Proč je vše tak jednostranné? Proč někteří mají v médiích prostor a jiní ne? Fakt vám to nepřijde divné?

3.12.2021 v 14:37 | Karma: 15,06 | Přečteno: 279x | Diskuse| Občanské aktivity

Lucie Mráziková

Covid-19/Ne-Covid-19... Jakou roli hraje životní styl?

Kdo si přečetl můj předchozí článek, můj názor na situaci, která tady nastala, zná... Viním vládu z toho, co se tady děje.

30.11.2021 v 9:14 | Karma: 17,84 | Přečteno: 632x | Diskuse| Občanské aktivity

Lucie Mráziková

Svoboda? Jen pro vyvolené...

Taky vám vadí, když jste tlačeni do něčeho, co nechcete a nevidíte v tom smysl? Taky vám vadí, když vám někdo lže a manipuluje s vámi a vlastně vám říká, že to s vámi myslí dobře? Mně to tedy vadí a hodně!

18.11.2021 v 10:37 | Karma: 41,00 | Přečteno: 2327x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

O menopauze musíme mluvit, burácela herečka Halle Berry před Kapitolem

2. května 2024  21:41

Slavná herečka Halle Berry se zapojila do americké politiky, když podpořila senátorky snažící se o...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  20:58

Poslanci se přeli o změnu zákoníku práce. Opozici se ho nepodařilo vrátit vládě k přepracování....

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy