Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Máte můj obdiv, že jste si ve stavu těžké deprese dokázala sama racionálně odůvodnit, proč to neskončit! R^

Já v tom období rozhodně nedokázala uvažovat nad tím, že to nic neřeší (protože v tu chvíli se mi zdálo, že to řeší VŠECHNO), natož abych uvažovala, že rodina bude truchlit (připadala jsem si tak nemožná a hnusná a kdo ví co ještě, že jsem naopak byla přesvědčená, že budou rádi, že se mě zbavili). Nakonec mi pomohla moje sobeckost a strach z bolesti větší, než je bolest z deprese, silně ale pochybuji, že by člověk pod vlivem alkoholu (ve spárech alkoholu?) měl takové myšlenky, nejspíš se mu to prostě zdálo jako ideální řešení...

Jsem ráda, že se nikomu nestalo nic vážného!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš názor, paní Dano... Také jsem ráda, že nedošlo k žádné tragédii! :-)

Vím, že je to těžké. Člověk v depresi už mnohdy nevidí jiné východisko... Jen bych chtěla říci, že prostě sebevražda není řešení... Alkohol dělá divy, no víme své, kdyby se neopil, tak by to možná nikdy neudělal, ví Bůh, jenže to udělal a neodnesl by to jen on... No jo, takový je svět... Držte se a věřte tomu a když Vám bude hrozně, tak si řekněte, že zase přijde to lepší období... Život je prostě jako horská dráha - někdy jste dole, někdy nahoře... A když přežijete to nepříznivé období, o to víc si budete vážit toho příznivého... A většinou lidé, kteří dno poznají, potom mají mnohem lepší základnu pro to, být úspěšní, pamatujte na to! ;-)

0 0
možnosti
Foto

No, na tuto stránku jsem v období deprese zavítala, ale moc mě tehdy nerozesmála a přišla mi morbidní. Ale teď, když v depresi nejsem a čtu to, tak se i zasměju. No jo, záleží na tom, v jakém je člověk rozpoložení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy