Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

Mrakoplaš, David Lister, por. Goodbody, kap. Nemo, Don Quixote de la Mancha,

;-D

2 0
možnosti
PK

Já bych zůstal u velitele flotily Thora z Hvězdné brány :D Pak Ben Sisko z DS9...

Co se literatury týká Arcimág Rhonin (Kirin Tor, Warcraft), Shade (Gerod Tezeneere) z Dragonrealmu,

mno pátý... kocour Garfield.

1 0
možnosti
PO

Možná Vás bude zajímat, co o postavě John Coffey napsal sám její autor Stephen King ve svém memoáru o psaní "On Writing". Symbolika je samozřejmě již v iniciálech postavy, ale ani King sám až do poslední chvíle nevěděl, jak to s Johnym dopadne, nechal se příběhem k závěru "dovést". Asi i proto je to tak silná postava, která zanechá hluboký dojem. :-)

2 0
možnosti
SL

Jinak hezký výčet. Naprosto rozumím Vašemu výběru. Já tam mám však ještě navíc filmového Nathaniela - Sokolí oko (Poslední Mohykán), knižního (!) Gandalfa a filmového Luka Skywalkera (Hvězdné války). ;-)

1 0
možnosti
SW

Hmm...tak snad ten John Coffey

Tez jsem myslela, ze Falco byl pes...

1 0
možnosti
AK

To mu na charakteru neubírá ;-D

2 0
možnosti
Foto

Sem myslela, že Falco byl pes:-))

0 0
možnosti
Foto

A kde je E.T. mimozemšťan?;-(

0 0
možnosti
MR

PěknéR^, ale píšete tak dětsky;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy