Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte stejný problém s diskusí, jako dnes já;-( Už jsem to urgovala u adminů, zatím žádná změnaRv

Jinak to mám jako Vy, ve fin. sféře už pracovat nechci- nikdy. Po těch letech mám po krk přesvědčování, nahánění, telefonování a plnění plánů. Jen Vám doporučím- nechoďte na poštu. Přeju hodně štěstí při hledání nové práceR^

0 0
možnosti
Foto

Šárko, děkuji... A přesně, jak píšete, nějak mi to blbne a nevím, proč ;-( Ale snad to admini brzy vyřeší... Nebo radši si tam taky napíšu jako Vy.

0 0
možnosti

Bipolární porucha je hezky popsána pro laiky v seriálu Homeland. Jasně, že je to vymyšlené a že se hrdinka nechová zrovna jako vy, ale nějaký obrázek o té nemoci to dá.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, seriál jsem neviděla, tak se zkusím kouknout...

0 0
možnosti
Foto

J53a18n 15D92l39o90u97h19ý

24. 2. 2013 21:58

kdo nezažije nepochopí.. jste vězněm své hlavy a na cokoliv jiného není kde vzít sílu..

3 0
možnosti

Každý člověk je otrokem své hlavy. Závislostí, chemických nerovnováh, nutkání... Psychicky nemocní to mají těžší už jenom kvůli reakce společnosti.

0 0
možnosti

Už jsem to psal před několika lety zde na diskusích. Trpím tím, čemu se říkalo manio-deprese, dnes bipolární porucha. Není problém s tím žít. Problém je, když tomu člověk podléhá. Ve chvílích euforie se člověk rozdá,  v depresi mnohdy nenávidí. Navíc deprese je doprovázena stavy, že člověk nevstane z lůžka, je apatický apod. Na to nepomůžou žádné pilulky. Pro mě je důležitá činnost. Na zahradě, v práci, doma.

5 0
možnosti
Foto

Přesně, jak píšete, člověk tomu nesmí podlehnout. Snažím se v tom najít něco pozitivního :-) Ale již jsem měla dvě epizody deprese i mánie, takže můžu potvrdit, co píšete... Člověk, co to nezažil, to nemůže pochopit, to se nedá... Ale zvládat to jde, když člověk chce, zvládne všechno... Tak se držte! :-)

1 0
možnosti
Foto

B75l94a36n56k78a 30F27a76y

24. 2. 2013 20:07

Držím palce v tom boji a hodně dobrých duší kolem sebe, které vás podrží,když je potřeba!:-)

2 0
možnosti

To mi neříkejte, že postříkat hadicí ze studenou vodou na tohle nezabírá 8-o

0 8
možnosti
Foto

B24l45a14n76k56a 28F67a66y

24. 2. 2013 20:08

asi postříkat vás ne?Rv

5 0
možnosti
Foto

Pozor na to. BAP má jednu z největších mortalit vůbec. Mezi duševními poruchami snad největší. Naše rodina to před 25 lety poznala na vlastní kůži. Blízký příbuzný nakonec skončil sebevraždou a jsem zcela přesvědčen, že BAP stála i za sebevraždou Karla Svobody. Ten se snažil psychiatrům vyhýbat, i když ho tam Petr Muk (další z BAP pacientů) posílal.

6 2
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu s tou mortalitou... Je to náročné, ale jak už jsem psala já i pan Kavka výše, jde to zvládnout a člověk zvládne vše, když chce! ;-) Je to boj. Ale v dnešní době je pro každého život bojem. I když by měl být život spíše láskou...

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy