Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J35a73n 78D11l36o21u43h82ý

24. 2. 2013 21:58

kdo nezažije nepochopí.. jste vězněm své hlavy a na cokoliv jiného není kde vzít sílu..

3 0
možnosti
EH

Každý člověk je otrokem své hlavy. Závislostí, chemických nerovnováh, nutkání... Psychicky nemocní to mají těžší už jenom kvůli reakce společnosti.

0 0
možnosti
Foto

J92a94n 56D54l61o74u37h46ý

25. 2. 2013 14:13

v tom největším pekle mi bylo srdečně jedno co si o mně společnost myslí.. ale samozřejmě.. bez podpory blízkých je to o to těžší..

2 0
možnosti
Foto

V tom máte pravdu, reakce společnosti je asi to nejtěžší na této nemoci... To nepochopení... Pro spoustu lidí je toto stále ještě tabu. No, já to vnímám na svém okolí, kdy mi lidé říkají, že se prý vymlouvám na to, že mám BAP. To, když napíšu pravdu, je výmluva? Když mám mánii a utrácím, chovám se zbrkle, mé reakce jsou nepřiměřené a teď si to zpětně uvědomuji, můj mozek jede na plné obrátky (kdyby jen to), stačí mi pár hodin spánku denně (např. 4 hodiny), tak to je výmluva??? A nebo, když mám depresi, potřebuji pořád spát, nevylezu z postele, jsem apatická, nic mě nebaví, nebaví mě koukat na filmy, které mám ráda, poslouchat hudbu, kterou mám ráda, jsem tak strašně unavená, že jít na záchod je pro mě, jako pro normálního člověka uběhnout maraton... To je výmluva??? Člověk, co to nezažil to opravdu nepochopí... Ale já od lidí ani nepotřebuji, aby to chápali, protože je to těžké pochopit, ale přála bych si, aby nás prostě neodsuzovali... Aby nás prostě brali takové, jací jsme a že žijeme s tou poruchou, kterou prostě máme. To toho chci tolik? Když má někdo cukrovku, tak každý řekne, jak je to smutné a chápe ho. Když trpí někdo depresí nebo psychickou poruchou, tak ho většina lidí pošel do háje s tím, že si vymýšlí a schovává se za nemoc... Ach jo, chtělo by to trošku lásky, lidi! Chtělo by to trochu lásky, přátelé! Děkuji  :-) Budu usilovat o to, aby se lidem, kteří trpí touto poruchou nestalo, že se dostali do bezvýchodné situaci a skončili se životem jako spousta známých lidí, kteří touto poruchou trpěli - např. Petr Muk, Karel Svoboda, Kurt Cobain, Ernest Hemingway apod. Věřím tomu, že za hodně u těchto osobností také může tlak veřejnosti, média, lidé, kteří těmto slavným nedají spát... Odsuzujete snad lidi, jako je Richard Müller, Bára Basiková, Catherina-Zeta Jones, Miloš Kopecký apod.? Víte, že tito lidé také trpí nebo trpěli BAP? Děkuji za přijetí.

0 0
možnosti
Foto

Přesně, jak píšete... Kdyby tak šlo z té skleněné kostky jen tak vyskočit...

0 0
možnosti
Foto

Člověk prostě musí mít víru, že to zvládne a pak to zvládne... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy