Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji dobré ráno. Myslela jsem, že na otázku odpovím jednoduše NE, ale pak jsem si vzpomněla - ano, omdlela jsem v těhotenství. Byla to ztráta vědomí jen na malou chvilinku, ale stačila jsem upadnout a udělat menší pozdvižení mezi zdravotnickým personálem. Nevzpomínám si na žádný příjemný pocit; jen na ten nepříjemný po procitnutí, že jsem zapříčinila rozruch.

3 1
možnosti
Foto

Děkuji za Váš příspěvek. :-)

0 1
možnosti
PJ

Zažil jsem párkrát jak omdlení z bolesti (např. když mi na ambulanci doktor říznul do nohy dřív, než plně zapůsobilo lokální znecitlivění a nebo o 20 let později při vytahování tamponáže z nosu po operaci nosní přepážky) tak i klasickou narkózu na operačním sále (zmíněná septoplastika - narovnání nosní přepážky) a při obojím jsem měl pocity úplně identický: rychlý stmívání a pak tma, ticho, finito, šlus... prostě nic.

Při probrání taky nic zvláštního, po omdlení mokrej studenej hadr na hlavě, po narkóze akorát škrábání v krku po intubaci, žádný pocity zmatenosti ani obligátní "kde jsem a kdo jsem", plně jsem si uvědomoval, kde jsem a co se se mnou dělo.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš příspěvěk, Vaše důvody omdlení znějí trochu děsivě... Taky jsem si hned uvědomila, kde jsem a kdo jsem, o to to procitnutí bylo horší... :-)

1 1
možnosti
FL

Jedno z mých omdlení mělo podobné rysy. Na VŠ koleji jsem v kuchyňce něco rozbil a  sklo mi uřízlo bříško palce. Než jsem došel na pokoj, složil jsem se. Nevím jak dlouho jsem na chodbě ležel; když jsem se probral, všechno jsem viděl jasně ale nic nechápal - kdo jsem, kde jsem ... Myslím že to byl stejný pocit jako mají batolata. Byl to nádherný pocit ve srovnání s tím, kdy se mi v následující vteřině vrátilo vědomí naplno a dolehly na mne najednou všechny starosti. (V dětství jsem omdlel jednou kvůli hladu - složil jsem se ve frontě na lyžařský vlek, jednou kvůli nemoci - složil jsem se při nástupu na letním táboře a jednou jsem ztratil vědomí při náraze když jsem se na kole srazil s dodávkou. Takové zajímavé pocity už jsem ale neměl)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek. Na té VŠ se Vám stalo asi něco podobného právě jako mě na tom letním táboře - šok byl příčinou, předpokládám... Přeji hezký den! :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy