Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem konzervativní - raději jsem oslavila začátek jara. :-)

1 0
možnosti
Foto

Z citátů se mi líbí nejvíce Senecův a Lincolnův. Když je tedy dnes takový den, pokusme se každý z nás vymyslet vlastní výrok, který nejvíce odpovídá naší osobní představě o štěstí. To, co mě teď napadlo, si nechám s prominutím pro sebe, ale aby se neřeklo - štěstí je i taková maličkost, že si zde na blogu mohu přečíst i Vaše články.

0 2
možnosti
Foto

Děkuji, paní Jarmilo, za krásný příspěvek a přeji Vám krásný den! :-) Pokusit se vymyslet vlastní výrok není vůbec špatný nápad, takže jsem nad tím přemýšlela a něco málo mě napadlo: Štěstí cítím tehdy, když nepřemýšlím nad tím, co bylo nebo co bude, ale užívám si přítomný okamžik... :-)

1 3
možnosti

I15v91o 97Ž56á38č48e40k

20. 3. 2013 12:49

Mě zaujal ten citát Karla Marxe. Ten musel být opravdu velmi nešťastný, protože - byť nepřímo - přispěl k tomu, aby mnoho lidí bylo nešťastných.

Jinak většina těch citátů je opravdu moudrých. A lidé, kteří je pronesli (nebo spíš napsali) k tomu kupodivu nepotřebovali žádný manuál.

2 0
možnosti
Foto

Manuál nejspíš nepotřebovali, ale inspiraci také museli někde získat :)

0 0
možnosti
Foto

každý potřebuje alespoň kousek štěstí, ale nespoléhejte na návody v knihách. Něco málo jsem si od paní Bergerové přečetl. To není návod na štěstí, to je výborný obchod pro autorku.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za názor! Zda je to obchod? Vím, že se svým synem pořádá různé kurzy a semináře, aby pomohla lidem ke šťastnějšímu životu, takže svým způsobem to chce prodat a nejspíš si i udělat reklamu, ale myslíte, že nefunguje to, o čem tam píše? Není to jediná autorka, od které jsem četla motivační literaturu, ale svého času mi jeji knihy fakt pomohly a mají něco do sebe... Nejde jen o ty návody v knize, jde o to, že Vás to naučí o životě trochu přemýšlet i z jiného pohledu a může to být opravdu prospěšné... Většinou jsou tytot knihy založeny na tom, že říkají, co už víme, jen si to málokdy uvědomujeme, což je škoda... Jelikož bychom se tak mohli vyhnout mnohému trápení... :-)

1 2
možnosti
Foto

.... štěstí, že jsem si Váš příspěvek přečetl.:-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy