Diskuse

Po nás potopa!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Bohužel líp už nikdy nebude. Pořád jsme natlačováni někam, kam nechceme. Jsme čím dál méně samostatní, jsme totálně závislí na technologiích, stáváme se jejich otroky. Pokud se v současné době máme dobře, tak jen tak, jako to zvíře uvázané na provaze, kterému pravidelně dávají žrát.

Znáte Raye Bredburyho? Ten ten vývoj lidstva odhadl už před těmi 60 - 70 lety.

0 0
možnosti
RK

Mám pro vás radostnou informaci. Máte na výběr. Přestěhujte se do chudinské čtvrti do Dháky a bude vám dobře. Tam na technologiích nikdo závislej doopravdy není a nikdo vám nažrat nedá.  Budete nádherně samostatnej. V životě, který nebude moc dlouhý, v nemoci a také při smrti, kterou si budete moct pořádně užít. :-)

0 2
možnosti
RK

Vážená slečno. Právě se přiblížilo zúčtování. Naštěstí jen virtuální. Vy máte obrovské štěstí, že vám v prosinci loňského roku 10.000 lidí neposlalo ony dvě stovky, které byste určitě vrátila. Vidíte sama, že s prací je to pro vás velmi bídné a o hypotéce si můžete leda tak nechat zdát.  A teď si představte, že byste 10.000 lidí přesvědčila.  V přímém přenose jsme svědky nejen vašeho vystupování, ale i vystupování Okamury, Bárty a dalších exotů, kteří by tak rádi měnili svět k lepšímu, nebo spíš k obrazu svému. Ano. Žijeme vůbec v nejpříznivějším období v dějinách...  Žádná válka, hladomor, genocida...  K tomu nejrůznější zaručené svobody, o kterých se generacím před námi ani nesnilo. Možnosti studování, cestování, podnikání. Co víc si přát? Najdou se absolutně neschodní lidé, kteří by rádi bourali to, co jiní vytvořili. Rv

0 2
možnosti
Foto

Pane Klaudo, já už se bála, že mi snad ani nic neokomentujete... Co se týče té hypotéky, je pravda, že jsem nyní velice ráda, že to dopadlo, jak to dopadlo. I přesto, že jsem ztratila, co jsem ztratila... Naopak jsem mnohé získala... :-)

Co se týče práce, mám možnost pracovat - ve finanční sféře a to jsem odmítla. Kdyby tehdy vyšla ta půjčka těch peněz, tak bych samozřejmě hned vzala práci, která mně byla nabízena. Jenže jsem tak trochu tvrdohlavá a pokud nebudu muset, tak do finanční sféry opět nevstoupím... Vím, že za svou situaci si můžu sama, z toho již jsem se poučila...

Žádná válka? Podívejte se na nepokoje v jiných zemích, protesty proti vládám v Evropě, protesty v Americe... Hladomor? Vždyť každé 3 sekundy umře hlady na Zemi jeden člověk... Genocida? Ta podle mého názoru probíhá na různých místech světa, ovšem zatím je pro mnoho z nás neviditelná...

3 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy