Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Shoďte tu masku člověka majícího starost o lidstvo a začněte řešit svoje problémy.

Uleví se Vám.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za radu, pane Matuško, a přeji hezký pondělní večer! :)

0 0
možnosti
Foto

Existuje taková docela zajímavá zákonitost:

Ze stokrát vysloveného "Jsem sama sebou", "Chci být sama sebou"...a pod. jde ve sto procentech o výrok ženy. Tohle nikdy nevysloví chlap - muže zjevně netrápí, jestli jsou či nejsou sami sebou.

Máte pro to nějaké vysvětlení?

3 0
možnosti
Foto

Nevím, v čem toto spočívá. Každý jsme nějaký a někdy nejde dělit na muže a ženy. Takže se opravdu domníváte, že muži tyto výroky nemají? Třeba to nevyslovují nahlas, ale nemyslím si, že to tak necítí.

Jelikož pro to Vaši teorii žádné vysvětlení nemám, tak jsem Vás chtěla požádat, zda byste mi v tomto poradila Vy. Děkuji :)

0 0
možnosti
JM

Nejsme v tom sami. Znáte to americké "Keep smilling" ? To je taky taková maska - předstírání úspěšnosti...

1 0
možnosti
Foto

Tento výraz už jsem slyšela... No jo,spoustě lidí se v tomto velice daří - předstírat úspěšnost...

0 0
možnosti
PJ

Já teda žádnou masku nenosím, přetvařovat se neumím a dělat ze sebe něco jinýho, než jsem, taky ne. Proto asi taky z 30 pracovních pohovorů 29 neúspěchů...

2 0
možnosti
Foto

No jo, i to se stává. Každopádně, jestli ještě nemáte práci, tak přeji hodně štěstí. Řeším stejnou situaci :)

0 0
možnosti
MM

No vlastně, člověk se naučil používat masky natolik, že je sám sebou maskou a mění je podle prostředí kterým zrovna prochází. Prostě člověk úžasného chameleona. Před druhými si hraje na schovku. Třeba chce být před druhými lepší než doopravdy je, nebo se bojí, taky může být na lovu, či nechce prozradit svou mizérii. může milosrdně lhát aby neublížil, je velice mnoho masek.   

Jeden psychiatr prozradil jednoduché moudro. Člověk, který zažil velkou psotu, je obdarován přesně zjistit, kdo před ním stoji. V tom případě mi masky nevadí.

Je fakt, život je o pravdě, tak proč masky.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za názor, pane Menšíku! :-) A na tom moudru určitě něco bude...

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy