Diskuse

Mumuland

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Myslím, že je někde článek o tom, jak si na Islandu poradili s vládou, která chtěla hodit na obyvatele dluh :-).

2 0
možnosti
Foto

To já radši do Středozemě, nebo Západozemí... Summoning jsem již dnes doporučil panu Královi, Vám tedy doporučím smutné a krásné Rains of Castamere:-)

1 0
možnosti
Foto

Pardon, ale nějak se neorientuji... :-)

0 0
možnosti
Foto

R74o82m63a50n 50K87o21z65e24l

18. 7. 2013 16:37

Ta písnička je z roku 2001 a prý vyhrála soutěž o nejdebilnější text...ale mi se docela líbí.

0 0
možnosti
Foto

Ano, o tom vím, že její text byl dost kritizován... Ale mně se taky docela líbí a navíc mi teď dává větší smysl :-)

0 0
možnosti
LV

Honem, utíkejte!

Na nic nečekejte...

Vezměte s sebou všechny Popelky,

nezapomeňte program na telky,

seberte Zemany i Tomany,

otomany, ať vás při čekání na štěstí nebolí nožičky bacha na špíčky a mějte se tam fajn, lidičky! Pápá!

0 0
možnosti
Foto

Noo, beru Váš příspěvek s nadhledem, jako jste vzal Vy ten můj článek :) Zajímavý pohled, to se musí nechat a i to rýmování Vám jde :-)R^

0 0
možnosti
BT

V klidu,neexistuje,ja hledam cely zivot,a nikde nic.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy