Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

Víte, mě by hlavně zajímalo co se skrývá pod tím CHCEME. Tedy hlavně jak a čím to CHCEME zajistit.

1 0
možnosti
Foto

Četl jste si podrobně ten program? Sledoval jste nějakou debatu pana Okamury? Základem je dostat se do sněmovny a prosadit zákony, které jsou potřeba k tomu, aby změna nastala... Tedy, to je můj názor.

1 1
možnosti
RK

Úsvit přímé demokracie je v podstatě zánik demokracie ........... Okamura je lídr bez lidí

3 5
možnosti
Foto

Já bych s podobným názorem kapku počkal...

3 0
možnosti
DM

Nebot jsem pravicovy volic, nemohu s urcitymi nazory pana Okamury souhlasit, a volit tedy Usvit. Proto volim Svobodne - je to ciste pravicova strana s docela slusnou historii. Snad nas letos bude opet vic...

6 0
možnosti
Foto

Proti SSO nic nemám... A jak už jsem někde psala, líbí se mi jejich názory na EU.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy