Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, přišla jste o iluze a byly zatraceně velké. Možná také o pověst. Ne proto, že byste lhala nebo něco chtěla, ale ta žádost o 200 Kč se lidem jevila jako podvod. To je realita. Zdá se, že s realitou máte problémy. Pár takových facek vás z toho možná vyléčí. Ale raději další nepokoušejte.

3 0
možnosti
MK

Ona je mimo realitu a nejen jako Mrazíková, ale předtím i jako Doušková:-)

3 1
možnosti
MK

Je vidět, že těch deset tisíc lidí na FB má rozum. V

2 0
možnosti
RK

Lidi jsou fakt mrchy. Nejsou ochotní poslat peníze na byt slečince, která si vybrala byteček za 2 Mega. Vy doopravdy nemůžete být normální. ;-D  To s tou realitkou je stejně přitažené za vlasy, jako celý váš život. Provize 10% je velmi neobvyklá. Záloha předem v dnešní době rovněž. Realitky jsou rády když něco prodají. O byty za 2.000.000 doopravdy není zas takovej zájem.   Jak můžete vědět, který den vám banka měla poslat peníze? A jak to že vám?   Co takhle konečně s pravdou ven?

6 0
možnosti
Foto

Nevím, proč mě pořád urážíte a navážíte se do mne, pane Klaudo... Nemám potřebu nikomu lhát. Vy možná ano, ale já jsem člověk, co na srdci, to na jazyku... Občas se to obrátí v můj neprospěch, ale alespoň mám čisté svědomí :-) Nemusíte navštěvovat můj blog a číst mé články, ale Vy to děláte, protože jste si mě vybral jako terč, do kterého se snažíte trefovat :-) Jenže já nejsem slabá povaha, pane Klaudo a u mě jste narazil... Člověk jako Vy, pane Klaudo, nemá šanci mě svými komentáři ranit ;-) Přeji Vám krásný večer! V

0 1
možnosti

Tak je úžasný, že máte deset tisíc přátel, proč jste ale nenapsala, jak to dopadlo?

1 0
možnosti
Foto

Opravdu nemám tolik přátel, ta událost byla veřejná. Žádala jsem o pomoc veřejnost, ne jen přátele... A vězte, že pár lidí, kteří mě neznajím, mi poslali ty 2 stovky, ale rádoby kámarádka, která mi vždy říkala, že by mi se vším kdykoli pomohla, tak mi řekla, že by mi neposlala ani korunu :-) Takový je svět, Jane... Proto buďte na pozoru, jaké lidi si pouštíte k sobě :-) Já jsem v tomhle pořád naivní... Věřím totiž v dobro v lidském srdci a i když se spálím, tak se to zase zahojí a věřím dál... Ale už to není jako dřív. Nyní už musím rozlišovat, komu věřit můžu a komu ne a to jen díky tomu, jak se ti lidé chovají ke mně... Jak říkám a myslím to vážně: Každý svého štěstí strůjce :-)V

1 2
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1505x
Na co sem psát, kdo jsem, když každý ve svém hodnocení ostatních promítne i kus sebe... :)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy